Android telefoon en tablet
Opnieuw installeren,locatie in of uitschakelen is geen oplossing.
Steeds dezelfde foutmelding
Bladzijde 1 / 1
Ter info: het pas maandag dat er hier iemand van Proximus terug langskomt op het forum om even je profiel settings na te gaan en je verder te helpen.
Ik weet niet of ze eventueel zouden kunnen verder helpen op de helpdesk 0800 22 800 want daar kun je op bellen op zat- en zondag of eventueel via chat proberen ….
PS: mss ook best er bij vermelden of het in beide gevallen niet werkt, namelijk via wifi of via mobiel netwerk
en ook best opgeven welke foutmelding je krijgt.
Ik weet niet of ze eventueel zouden kunnen verder helpen op de helpdesk 0800 22 800 want daar kun je op bellen op zat- en zondag of eventueel via chat proberen ….
PS: mss ook best er bij vermelden of het in beide gevallen niet werkt, namelijk via wifi of via mobiel netwerk
en ook best opgeven welke foutmelding je krijgt.
Opnieuw installeren,locatie in of uitschakelen is geen oplossing.
Steeds dezelfde foutmelding
Ben je momenteel in buitenland of in België ? Indien je in buitlenland kan je even laten weten in welk land (kan ook via Privé bericht naar mij) ?
Kan je ook zoals Martin aangeeft even vermelden of je dit zowel op wifi als via mobiel netwerk hebt?
Hier zelfde probleem
hi david, ik zie dat je settings voor je profile in orde zijn
ondervind je nog steeds problemen met de app ?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.