Vraag

Spamfilter té agressief?

  • 23 December 2019
  • 30 reacties
  • 841 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Bedankt voor de link, maar deze is bestemd voor de G. Suite,niet voor Gmail. Dat krijg ik toch als bericht als ik aan die instellingen wil beginnen.

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Klopt volkomen, maar dat is nu niet het geval voor de klanten enkel de administrator kan dit nakijken en vrijgeven en ook whitelisten.

Dus een voorstel aan prox om dit eventueel te impliceren !

Reputatie 6
Badge +3

@Martin : Dat was een heel goed voorstel van je. Maar ik weet niet of het doenbaar is voor een onderscheid te maken voor alle mailboxen van de klanten. Meestal is dat een quarantaine voor alle mailboxen te samen.

Ze zeggen toch altijd waar een wil is een weg maar of het belangrijk genoeg is in hun ogen dat is wat anders!

Hoe lost gmail dat dan op want daar heb ik nog nooit een mail gerateerd of heb ik dan alleen dit geluk?

Reageer