Vraag

Spamfilter té agressief?

  • 23 December 2019
  • 30 reacties
  • 841 Bekeken


Toon eerste bericht

30 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Al de e-mails worden gecheckt door Cisco, de anti-spam oplossing die Proximus en andere grotere ISP gebruiken is Ironport In de mailheader (geeft een overzicht via welke mailservers de mail is verstuurd alvorens te komen bij de mail servers van Proximus) zie je de volgende vermeldingen X-Proximus-Type: ,X-MGA-submission,X-MGA-submission.Je hebt ook grayware: daar vallen marketingmails;sociale netwerkmails,bulkmails. Wanneer dit te agressief instaat dan worden deze mails ook geblokkeerd. Een ongewenste mail filter werkt altijd met een weging en een finale score deze wordt dan vergeleken met de instelling op de antispam oplossing en er wordt dan beslist om: blokkeren en niet doorsturen maar in de quarantaine map zetten zodat de e-mail administrators er naar kunnen kijken en deze vrijlaten. 

Ik heb dan ook voor jou een ticket naar onze engineering teams opgemaakt ;) Het nummertje ervan kan teruggevonden worden in jouw profiel hier.

bvb door op de naam van “WenzelR”  Moderator (of een andere proximus moderator) te  klikken en dan op stuur bericht te klikken.

hoe vind ik de moderatoren? :clown:

Ik stuur het mailadres alvast naar jou...

Kan je, via privébericht aan één van de actieve moderatoren, even meedelen over welk e-mailadres het gaat en wanneer je deze zou moeten ontvangen hebben? 

Reageer