Ik heb nu al in proximus webmail regels aangemaakt die alle mail uit Equatorial Guinea (.gq), de Centraal Afrikaans republiek (.cf) en Gabon (.ga) blokkeren. Ook mails met in het afzenderveld papal@papal, freebies4u.co, appe.info, mail.accessorize, professorlinchpin.com en nog een reeks gaan er uit.
Bijna al die afzenders doen zich voor als aanbieders van Fnac, Carrefour, Lidl, bPost enz.
Normaal zou de Spamfunctie zelflerend moeten zijn zodat gelijkaardige mails weggefilterd worden, maar dat is helemaal niet het geval.
Proximus heeft het mailadres abuse@proximus.be afgeschaft en nu zou je voor elk spam geval een formulier moeten invullen. Dat is uiteraard onmogelijk bij te houden. Daarom de vraag : laat Proximus zijn klanten in de steek ? Zeker omdat Gmail en outlook.com blijkbaar geen problemen hebben met het verwijderen van SPAM.
Wie weet raad?
Beste antwoord door YorickP
Bekijk origineel