Skip to main content
Beantwoord

retour decoder en modem

  • 20 december 2019
  • 2 reacties
  • 1261 Bekeken

Geachte,

 

Ik ben op 9 december overgeschakeld van mijn huidig tariefplan naar familus Fiber. Tot mijn verbazing kreeg ik een nieuwe modem en decoder toegestuurd (dezelfde decoder als die ik al had).

 

Ik moest mijn oude decoder en modem terugsturen voor 2 januari 2020. Ik ben vandaag naar bpost gegaan en de barcode voor te retourneren was nog niet geactiveerd!!! Blijkbaar stond de status van mijn bestelling nog als : je levering wordt voorbereid.Terwijl ik de nieuwe modem en decoder al meer dan een week gebruik…… 

Nu heeft de mevrouw van bpost zelf een barcode gemaakt en worden de oude decoder en modem gestuurd naar : PROXIMUS RENONCIATION, RUE DU RABISEAU, 14, 6099 CHARLEROI X, België.

 

Is dit correct? Nu ik heb mijn plicht gedaan en alles teruggezonden. Ik ga zeker geen 149 euro betalen voor een decoder en modem die ik niet meer in bezit heb….

Beste antwoord door tina.b

Beste @SebastiaanV ,

ik heb je toestel hier laten registreren als binnengebracht.

Excuses voor het ongemak.

Bewaar het bewijs van de post, moest je het toch nog nodig hebben….

groeten,

Tina

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

2 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3216 reacties
  • Antwoord
  • 23 december 2019

Beste @SebastiaanV ,

ik heb je toestel hier laten registreren als binnengebracht.

Excuses voor het ongemak.

Bewaar het bewijs van de post, moest je het toch nog nodig hebben….

groeten,

Tina


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 23 december 2019

Geachte mevrouw,

 

Bedankt voor de vlotte afhandeling!!! Ik heb juist gezien dat het pakketje afgeleverd is in het sorteercentrum Charleroi X van Bpost. Dus normaal gezien zou het in orde moeten zijn. Ik ben alleszins zeer tevreden van mijn nieuwe pack. Die fiber boost 400 maakt het internet zeer vlot, zelfs draadloos :slight_smile:

 

Met vriendelijke groeten,

 

Sebastiaan