Vraag

Proximus TV issues

  • 26 July 2019
  • 6 reacties
  • 102 Bekeken

Enkele vragen ivm Proximus TV
1) hoe komt het dat als ik een programma opneem er bijna altijd ettelijke minuten van het vorige programma opgenomen worden. "in de tijd van de analoge tv" startte een opname wanneer het programma begint
2) hoe komt het dat de planning van programma regelmatig volledig uit de hand loopt. gisterenavond bv. (25 juli) is het laatavond journaal meer dan een uur te laat begonnen

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je aub je telefoon- en klantennummer aanvullen op je profiel ? Dan kan ik eens voor je nakijken waarom de opnames later beginnen. Normaalgezien zouden ze onmiddellijk moeten starten. Heb je eventueel al eens geprobeerd om je decoder te herstarten ?
Wat betreft de uitzendingen op de zenders, daar hebben wij geen invloed op. Dit zijn de zenders zelf die dat beslissen.
antwoord op vraag 1)
als je opname op voorhand doet dan start 5 minuten voor en eindigt 20 minuten na de programmatie tijd dei aangegeven staat.
Reputatie 5
Badge +2
in de krant staat de reden waarom dat uur verschil is
door technische problemen met vive le vélo is Riviera naar voren geschoven die normaal gezien pas na het journaal gepland was. Vive le vélo werd om 22.16 met een uurtje vertraging dus na het journaal uitgezonden
dus het lag aan één en niet aan proximus denk ik
in de krant staat de reden waarom dat uur verschil is
door technische problemen met vive le vélo is Riviera naar voren geschoven die normaal gezien pas na het journaal gepland was. Vive le vélo werd om 22.16 met een uurtje vertraging dus na het journaal uitgezonden
dus het lag aan één en niet aan proximus denk ik

OK, dat had ik niet gelezen. bedankt voor de info
Kan je aub je telefoon- en klantennummer aanvullen op je profiel ? Dan kan ik eens voor je nakijken waarom de opnames later beginnen. Normaalgezien zouden ze onmiddellijk moeten starten. Heb je eventueel al eens geprobeerd om je decoder te herstarten ?
Wat betreft de uitzendingen op de zenders, daar hebben wij geen invloed op. Dit zijn de zenders zelf die dat beslissen.

gegroet, mijn klantennummer is 1267901 en tel 034491817.

Het probleem van het te laat beginnen van het journaal lag inderdaad bij Eén.
Wat betreft de opnames : die beginnen altijd veel te vroeg.
mvg
Tip: het is altijd aangeraden van geen privéberichten op het openbaar forum te plaatsen, om eventueel misbruik te voorkomen, daarom werd gevraagd om dit in je forumprofiel te plaatsen, door rechtsboven op je forum icoon te klikken en dan op instellingen

Reageer