Skip to main content
Beantwoord

Proximus TV App start en... stopt!


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht

57 reacties

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 6 maart 2019
Heeft Proximus al laten weten dat de App verdwijnt of dat er een tijdelijk probleem is met de App ?

Martin
  • 33104 reacties
  • 6 maart 2019
er staat duidelijk vermeld dat de TV app niet meer wordt ondersteunt maar je wel kunt kijken via proximustv.be
Dus ik denk dat dit al duidelijk is dat ze er van afgestapt zijn!
En je zult wel zien wat de Proximus medewerkers zullen vertellen als ze van de bevoegde dienst de nodige uitleg krijgen wat er hieromtrent moet gecommuniceert worden

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 maart 2019
Neen. De laatste communicatie van Charlotte D. / Support Medewerker was 'Michel, ik heb hiervoor even contact opgenomen met ons IT team. Als ik hier meer info over krijg, dan informeer ik je asap. Grtjs, '

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 maart 2019
Martin, waar heb je dit ergens gelezen?

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 6 maart 2019
MD4908 schreef:
Neen. De laatste communicatie van Charlotte D. / Support Medewerker was 'Michel, ik heb hiervoor even contact opgenomen met ons IT team. Als ik hier meer info over krijg, dan informeer ik je asap. Grtjs, '


Heeft ze het hier niet over het type browser waarop proximus tv niet op werkt ?

Martin
  • 33104 reacties
  • 6 maart 2019
Die melding wordt gegeven direct als de app start en ik heb van anderen juist het zelfde vernomen.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 maart 2019
Die melding krijg ik niet, FYI.

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 maart 2019
@Contron Goede vraag, is niet echt duidelijk, nee. Haar laatste feedback gaat over het browserverhaal.

Martin
  • 33104 reacties
  • 6 maart 2019
ja dan is het logisch dat je denkt dat het een tijdelijk fout is maar spijtig genoeg is het dit niet.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 452 reacties
  • 6 maart 2019
Ik vind het heel jammer dat de app niet meer werkt, vroeger kon je alles doen met de computer, nu denkt men alleen maar aan de mensen met iPhone en iPad en dergelijke.
Anderen worden afgeschreven, niet iedereen werkt met die nieuwe systemen, idem voor klantenkaarten alles werkt met apps
Er zijn er nog veel die met computers en laptops werken, en niet zo'n oude dingen maar nieuwe apparaten.
Ik heb een gewone gsm omdat ik dat voldoende vind enkel te bellen als ik onderweg ben en niet constant mijn mails te controleren, maar nee ze dwingen u bijna over te schakelen op een iPhone die veel duurder kost en allerhande dingen heeft die je niet wil gebruiken.
Enfin dit wilde ik kwijt, dat men alles bekijkt voor een beperkt cliënteel en de andere kunnen stikken.
Ik ben tevreden met proximus maar weeral worden er ook bij proximus mensen uitgeschakeld.

verder nog een prettige avond en hopelijk wordt er toch nog iets aan gedaan

Martin
  • 33104 reacties
  • 6 maart 2019
Ik hoop inderdaad ook maar één ding dat de Proximus medewerkers hier morgen komen vertellen dat deze melding die de app geeft bij het opstarten, dat er geen ondersteuning meer is, maar tijdelijk is en er een terug een werkende app komt voor de PC, zoals een universele app, die dan bv. ook op Xbox console zou draaien.
Hoop doet leven …….

Martin
  • 33104 reacties
  • 7 maart 2019

🆘 💯

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 452 reacties
  • 7 maart 2019
Ik heb deze morgen een mail gestuurd om te melden dat de app niet meer ondersteund wordt en wat eraan gedaan zal worden. Kort nadien hebben ze teruggebeld, zo als gewoonlijk wisten ze van niets. Ik heb dan maar gemeld waar ze het konden terug vinden en nu zal ze het melden hogerhand!!!!! met de vraag of er iets zal gebeuren voor de gewone computer gebruikers, iets anders dan de website. 't is toch al iets dat het zal nagevraagd worden. Ik heb ook gemeld dat er op het forum ook misnoegde klanten waren over het verdwijnen van de app voor windows. Spijtig ik vond die app zo handig. Misschien komt er voor ons ook nog iets uit de bus, vragen staat vrij, zeggen ze dan.
Spijtig dat de personen die de telefonische opvolging doen en de emails niet directer op de hoogte gehouden worden van de nieuwigheden. Het is niet aan ons om eerst de uitleg te doen wat er veranderd is, zodat zij het kunnen oplossen.
De mevrouw die mij terugbelde wilde mij al direct helpen met de app, hoewel ik uitgelegd had in de mail wat het probleem was, ze was heel hulpvaardig maar eigenlijk zou ze al op de hoogte moeten zijn voor dat ze belde

Martin
  • 33104 reacties
  • 7 maart 2019
Ik vermoed sterk dat er opgevolgd wordt hoeveel klanten de PC/laptop app nog gebruiken in vergelijking met het aantal gebruikers op iOS en Android operating systemen, dan kan hun "rekenhof" natuurlijk vlug uit de kosten/baten analyse concluderen dat voor hen het sop van de bonen niet meer waard is om daar energie = geld in te steken, want waarom hebben ze trouwens van in het begin al, toen de prox TV app vernieuwd werd maanden geleden, alleen de apps voor iOS en Android ge-upgrade en niet niet de app voor pc/laptop en ook bevestigd dat deze app niet ging veranderen!
Ik heb al mijn stem uitgebracht op "Teken voor onze toekomst" mss moeten we eens aan Frank de Boosere voorstellen om ook eens reclame te maken voor "Teken voor onze Prox TV PC-app toekomst" !

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
❓ Kan er eens aan de bevoegde Proximus engineers gevraagd worden of de ProximusTV-app voor PC/laptop nog terug komt of dat deze voor altijd afgevoerd werd ❓

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 8 maart 2019
ik informer even hiervoor bij ons engineering team

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
👍 Bedankt jonathandr,
groeten Martin.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • Antwoord
  • 8 maart 2019
martin

De app zal binnenkort volledig afgedankt worden en er zal een link in verschijnen die verwijst naar de site
je kan daar van dezelfde functionaliteiten genieten

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 8 maart 2019
Iemand een idee hoe je een gekeken programma kan wissen op proximustv.be ?
Is er ook een mogelijkheid om al de afleveringen van een serie te groeperen ipv ze allen apart te tonen ?

  • Auteur
  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2019
@jonathandr Zijn er nog services die binnenkort afgedankt worden waarover geen communicatie gebeurt vanuit PXS?...

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
Daar moet je zelf niet aan twijfelen ☺️

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
jonathandr schreef:
martin

De app zal binnenkort volledig afgedankt worden en er zal een link in verschijnen die verwijst naar de site
je kan daar van dezelfde functionaliteiten genieten

Bedankt in ieder geval jonathandr,
zo weten we het toch officieel, anders kunnen we hier maanden blijven over gissen.
Al vind ik het toch heel spijtig want ik gebruikte veel liever deze app op mijn laptop dan deze van de proximustv.be site 😒
Ook al om reden dat ik dan niet verplicht was om de chrome browser te gebruiken i.v.m. de chromecast mogelijkheid.

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
Contron schreef:
Iemand een idee hoe je een gekeken programma kan wissen op proximustv.be ?
Is er ook een mogelijkheid om al de afleveringen van een serie te groeperen ipv ze allen apart te tonen ?

Volgens mij zitten die mogelijkheden er nog niet in maar aangezien dat ze de proxTV pc app definitief afgevoerd hebben zullen ze waarschijnlijk de website versie wel nog uitbreiden, ook een beetje af te leiden uit wat johnatan gepost heeft "... kan daar van dezelfde functionaliteiten genieten … "

Contron
Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 338 reacties
  • 8 maart 2019
't is te hopen, want nu is het geen volwaardige vervanging van de Windows TV App !

Martin
  • 33104 reacties
  • 8 maart 2019
Inderdaad het is bijlange nog geen volwaardige vervanger en ik hoop dat het geen maanden en maanden gaat duren vooraleer het een volwaardige vervanger zal worden 🤔

Reageer