Na 2x in contact gestaan te hebben met de fantastische (sarcasme) technische dienst van proximus hoop ik dat hier een antwoord kan geboden worden.
Sinds een kleine maand zijner 2 problemen binnen ons proximus netwerk.
Het eerste probleem is dat als we iets herstarten, of een opname willen bekijken deze na bepaalde tijd gewoon stopt met spelen, het beeld zwart wordt, en de decoder onhandelbaar wordt.
Na deze (zelfs meerdere malen) te moeten resetten werkt hij terug, tot de vorige actie herhaald wordt.
Daarbij gaat gepaard dat op deze moment de 5GHz wifi uitvalt, alsook de bekabelde verbindingen. De 2.4GHz blijft dan weer wel standhouden. Dit probleem sleept nu al zo lang aan, en de (niet zo) technische dienst gelooft klaarblijkelijk niet in mijn verhaal, en de mensen die ik aan de lijn hebben gehad lijken incompetent om zowel internet als tv problemen op te lossen, dat dit een laatste uitweg lijkt.
Voor de duidelijkheid, ik wil de hele technische dienst hier niet over dezelfde kam scheren en heb met hen ook al goede ervaringen gehad, maar de ervaring van de laatste maand is wel een bittere.
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.