Vandaag valt decoder elke 20 sec zonder beeld
al geprobeerd met te resetten met knopke vanachter en zonder stroom gezet zonder resultaat
gisteren geen probleem vandaag al 1 uur aan een stuk
grts Fred
Bladzijde 1 / 1
Heb je al eens al je toestellen (dus ook de modem) herstart zoals hier beschreven?
ja allemaal al geprobeerd zoals het moet
Tot op je modem ziet de verbinding er evenwel goed uit, Fred. Hoe is je decoder met de modem verbonden, draadloos of bekabeld?
dit zal er ook wel aan geven zekers :-(
https://pxs.speedtestcustom.com/result/8aff0c90-1321-11e9-b933-8ff82b55ea2a
https://pxs.speedtestcustom.com/result/8aff0c90-1321-11e9-b933-8ff82b55ea2a
Ter info:
eens kijken wat je normaal minimum op je lijn zou moeten halen
>
http://proximus.be/internetsnelheid
eens kijken wat je normaal minimum op je lijn zou moeten halen
>
http://proximus.be/internetsnelheid
decoder is verbonden met kabel
als ik speedtest met kabel is het goed
het is alleen beeld dat wegvalt
en ook progs die ik had opgenomen kan ik niet zien
als ik speedtest met kabel is het goed
het is alleen beeld dat wegvalt
en ook progs die ik had opgenomen kan ik niet zien
Kan je de decoder eens resetten zoals hier beschreven?
probleem opgelost zonder iets te doen
zal wel ergens aan update gelogen hebben
we houden u verder op de hoogte bij volgende storing
Grts
Fred
zal wel ergens aan update gelogen hebben
we houden u verder op de hoogte bij volgende storing
Grts
Fred
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.