Skip to main content
Ik vraag me af hoeveel idioten bij jullie aan het werk zijn.

Heb al 2 maal via website alle gegevens ingevuld.

al 2 maal bevestiging gekregen dat de gegevens onvangen zijn .

1 maal iemand van proximus mij opgebeld hierover maar die kan blijkbaar niet weten wat ik aangevraagd heb ?????.

Doorgegeven aan deze persoon wat ik wens , nu de mail met factuur - geen affinity op te zien?????

Mijn vriendin met alle afgedrukte gegevens naar de proximuswinkel in Brugge

antwoord: kan jullie hiermee niet helpen -- WHAT THE FUCK DOEN JULLIE DAAR DAN.
Beste,





Kan ik u misschien helpen?



Indien ja, graag al uw klantgegevens en dit met een beknopte uitleg van uw vraag/probleem.



Dan kijk ik het even na voor u.



Groetjes,



Joël
Klantgegevens: Mario Zutterman

Snellegemsestraat 110 Zedelgem

eerste aanvraag affinity werd aangemaakt op 24/12/2018 en kreeg volgend referentienr : 920521394.

vraag ivm opvolging 20/01/2019 referentie 37182774.

tweede aanvraag werd aangemaakt op 30/01/2019 en kreeg volgend referentienr : 920557545

Na telefonisch contact bevestiging mail aanvraag op 05/02/2019

Na nazicht geen affinity te bekennen geen netflix

Navraag in proximuswinkel Brugge op 07/03/2019

waar men mij vertelt mij niet verder te kunnen helpen en terug een mail te sturen

kafka ?
Tip: altijd beter/veiliger van geen privé gegevens op het openbaar forum te zetten maar ze door sturen via een Privébericht (klik hier)
Dag Tiwaz,



Ik heb een dossier (37875923) opgemaakt voor de bevoegde dienst.

Deze zal alles voor je nakijken en je nog iets laten weten ivm de oplossing.



Mvg, Koen

Reageer