Hallo, inloggen in My proximus is geen probleem maar we geraken niet aan de Enjoy deals en wedstrijden. Weet iemand een oplossing? Krijgen foutmelding in bijlage.
is er iemand van Proximus die een oplossing kan bieden? Hiervoor zaterdag al gebeld met de technische dienst maar zij konden niet echt helpen. Ze zeiden dat dit tijdelijk was en maandag (vandaag dus) terug zou werken maar uiteraard is dit niet het geval. Het werkt hier al heel de week niet... Dus zo tijdelijk zal het dan toch niet zijn?
Dag @Riaaa ik lees nu je vraag ook via Messenger, kun je daar een contactnummer doorgeven? Ik heb dossier 43343608 opgemaakt voor de bevoegde dienst en laat hen graag zelf met jullie contact opnemen. Grt, Heidi
Incognito moet ik dan wel iedere keer wachten tot de cookies instellingen doorlopen zijn, wat ook vervelende is en cookies wissen hielp toch ook niet bij mijn pa, ook niet met andere browsers zoals Edge, FF, Opera...
1 maand geleden bovenstaand probleem aangekaart en nog altijd geen oplossing hiervoor… En dus kunnen we nog altijd niet genieten van de verschillende voordelen en wedstrijden… Toch jammer!
Jammer, inderdaad , via MyProximus is er nog geen hulp gekomen.
We zoeken nu ook via andere kanalen of iemand kan helpen
groeten,
Tina
@tina.b. Ik doe MyProximus via mijn iPad en geen probleem met meedoen Enjoy deals. Heb nu de testversie van MyProximus en ook geen probleem. Geef @Riaaa de testversie misschien dat dit helpt 🤔😉 Grtj, Antoon
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.