Skip to main content
Vraag

Probleem aanmelden Enjoy deals


  • Apprentice
  • 5 reacties
Hallo, inloggen in My proximus is geen probleem maar we geraken niet aan de Enjoy deals en wedstrijden. Weet iemand een oplossing? Krijgen foutmelding in bijlage.

This topic has been closed for comments

12 reacties

Martin
  • 33563 reacties
  • 12 oktober 2019
als je via deze link surft naar
>
https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Rewards__.html

lukt het dan ook niet.
of via deze links:

https://www.proximus.be/hotdeals/?lang=nl
https://www.proximus.be/contests/

NB: pas maandag komt hier iemand van proximus terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 12 oktober 2019
Jammer genoeg niet...

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2019
is er iemand van Proximus die een oplossing kan bieden? Hiervoor zaterdag al gebeld met de technische dienst maar zij konden niet echt helpen. Ze zeiden dat dit tijdelijk was en maandag (vandaag dus) terug zou werken maar uiteraard is dit niet het geval. Het werkt hier al heel de week niet... Dus zo tijdelijk zal het dan toch niet zijn?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2019
HeidiE schreef:
Dag @Riaaa kun je in je profiel het klantnummer toevoegen waarbij je deze foutmelding krijgt? Grt, Heidi

Hoi is toegevoegd
gr

HeidiE
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2538 reacties
  • 14 oktober 2019
Dag @Riaaa ik lees nu je vraag ook via Messenger, kun je daar een contactnummer doorgeven? Ik heb dossier 43343608 opgemaakt voor de bevoegde dienst en laat hen graag zelf met jullie contact opnemen. Grt, Heidi

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 oktober 2019
ok, is doorgegeven, bedankt

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 15 oktober 2019

@Riaaa De contactgegevens werden toegevoegd aan het dossier. Groetjes, Antonella


Kristof Bogaerts
Forum|alt.badge.img

Problemen met de SSO.

Inloggen incognito in Chrome.
Of alle cookes verwijderen en browser daarna opnieuw opstarten.


Martin
  • 33563 reacties
  • 28 oktober 2019

Incognito moet ik dan wel iedere keer wachten tot de cookies instellingen doorlopen zijn, wat ook vervelende is en cookies wissen hielp toch ook niet bij mijn pa, ook niet met andere browsers zoals Edge, FF, Opera...


  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 14 november 2019

1 maand geleden bovenstaand probleem aangekaart en nog altijd geen oplossing hiervoor… En dus kunnen we nog altijd niet genieten van de verschillende voordelen en wedstrijden… Toch jammer!


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3250 reacties
  • 14 november 2019

@Riaaa 

Jammer, inderdaad , via MyProximus is er nog geen hulp gekomen.

We zoeken nu ook via andere kanalen of iemand kan helpen

groeten,

Tina


Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 1129 reacties
  • 14 november 2019
tina.b schreef:

@Riaaa

Jammer, inderdaad , via MyProximus is er nog geen hulp gekomen.

We zoeken nu ook via andere kanalen of iemand kan helpen

groeten,

Tina

@tina.b. Ik doe MyProximus via mijn iPad en geen probleem met meedoen Enjoy deals. Heb nu de testversie van MyProximus en ook geen probleem. Geef @Riaaa de testversie misschien dat dit helpt 🤔😉 Grtj, Antoon