Beste,
Wij hebben achteraan een IP Camera hangen die ik bij onze vorige provider vanop afstand kon bekijken.
Het lukt me helaas niet om dit ook via de huidige bbox te regelen.
Via MyProximus schakelde ik reeds de lage beveiliging in waardoor poorten 80, 443 en 23 open zouden moeten staan. Na controle is dit blijkbaar enkel 443.
Via inloggen op de modem stel ik vervolgens de portforwarding in, maar daar loopt het fout.
Zouden jullie eventueel kunnen meegeven welke items ingevuld moeten worden om de 443 te forwarden naar de 192.168.1.10?
Bijkomende vraag: klopt het dat het externe IP om de x - aantal uur gewijzigd wordt?
Alvast bedankt!
Beantwoord
Portforwarding IP Camera
Beste antwoord door Martin
Niet alle poorten worden geblokkeerd en bv 80, 443 en 23 wel (uit veiligheid worden sommige poorten geblokkeerd) daarom dat je ze zelf moet open zetten indien je ze toch zou nodig hebben en daarom bv moet je 2200 niet open zetten alleen portforwaarden naar het ip adres
daarom als je de poorten zelf kunt kiezen het beter is van per camera een poort te kiezen zoals 2200 voor de tweede 2201 enz... mag natuurlijk ook een andere zijn als je maar niet dezelfde poort kiest om twee toestellen te kunnen aanspreken.
Mss dit voorbeeld eens nalezen als leidraad > klik hier
Bekijk origineeldaarom als je de poorten zelf kunt kiezen het beter is van per camera een poort te kiezen zoals 2200 voor de tweede 2201 enz... mag natuurlijk ook een andere zijn als je maar niet dezelfde poort kiest om twee toestellen te kunnen aanspreken.
Mss dit voorbeeld eens nalezen als leidraad > klik hier
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.