Beantwoord

Pickx app werkt niet - account niet gekoppeld?

  • 30 August 2019
  • 93 reacties
  • 1616 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

93 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Elien, 

 

Kan je dit nu even testen aub?

Beste,

Ik heb hetzelfde probleem. Bij het aanmelden van de app krijg ik de foutmelding dat ik niet de beheerder ben (login niet gekoppeld), terwijl het abonnement wel degelijk op mijn naam en login staat.

We hebben het minimus abonnement, voor zover ik kan zien zit de Pickx app hier ook voor inbegrepen.

De installatie van deze pack is vorige maand gebeurd, we hebben sindsdien de Pickx app nog niet kunnen gebruiken.

Is het mogelijk om mij hierin verder te helpen?

Mvg,

Elien

Reputatie 7
Badge +4

@david.dp en @koninckxingrid  kunnen jullie dit nu even uittesten aub?

Reputatie 1

Ik heb net gebeld naar Proximus: ze hebben de koppeling onmiddellijk gedaan en nu werkt het.

Hier net hetzelfde probleem....

Beste,

ik heb hetzelfde probleem!?

ter info: maandag pas komt er hier op het forum terug iemand langs van Proximus zelf.

Reputatie 1

Ik krijg ook een melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, ik kan de pickx app niet openen. Niet op de iphone en niet op de ipad. Kan iemand van proximus de koppeling doen aub? Alvast bedankt.

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

@MyriamR Dit zou ook voor jou in orde moeten zijn nu. Kan je toch nog eens proberen? 

Hier hetzelfde probleem. Zaterdag 12 oktober is er een installateur langs geweest en het enige wat nog tijd nodig had om te werken was de Proximus Pickx App. Deze werkt nog altijd niet (geeft de melding dat het account niet gekoppeld is). Kan iemand mij hier bij helpen?

Bedankt.

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Het werkt! Bedankt voor de snelle reactie 😉

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

@tomkuipers  Ik heb de link voor je in orde gezet. Kan je het nog eens nakijken? 😉

Hoi,

Ik heb hetzelfde probleem. Ben sinds kort Epic Combo klant en internet en TV zijn eergisteren geïnstalleerd maar krijg de Pickx-app niet aan de praat. Zowel de app als de site niet. Krijg de foutmelding: deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account. Kan iemand me verder helpen? 
 

Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +4
Hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.

Hi
dit zou nu ook voor je moeten werken
mvg
Reputatie 7
Badge +4
Beste

Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.

Kan u me verder helpen?

mvg

dit zou nu voor je moeten werken
mvg
TUI: morgen komen de Proximus medewerkers terug langs op het forum om je hiermee verder te helpen.
Beste

Hier hetzelfde probleem.
Het account zou niet gekoppeld zijn.

Kan u me verder helpen?

mvg
Hoi,

Bij mij net hetzelfde probleem. De pickx app & via de computer werken hier ook niet.
Reputatie 7
Badge +4
Blij dit te horen!
Fijne dag nog.
@Charlotte.D Het werkt nu, bedankt!
Reputatie 7
Badge +4
Jens

Kan je dit nu even testen aub?
Beste,

Ik heb hetzelfde probleem hier. De Proximus-installateur is 20 september al bij mij geweest en alles werkt perfect behalve de Pickx app kan ik nog steeds niet gebruiken. Ik krijg steeds dezelfde melding dat mijn login niet gekoppeld is aan mijn account, zowel in de app als op de site. Kan iemand mij helpen?

Alvast bedankt.
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.
Bedankt! Het werkt perfect nu.
Reputatie 7
Badge +4
@Marcvdk Ik heb je Pick app account nu gekoppeld. Kan je nog eens testen.
Beste,

ik had graag tv via app kunnen kijken maar krijg foutmelding dat login niet gekoppeld is aan account. Helpt iemand me hierbij?

Dank u