De roaming in mijn iphone staat aan maar in het buitenland krijg ik altijd en overal "PDP Authentication Failure" bij pogingen om mobiele data te gebruiken.
Bladzijde 1 / 1
kan zijn dat ze bij Proximus de blokkering moeten wegnemen, straks als iemand langs komt kunnen ze dit natrekken voor u.
Kan je even je forum profiel aanvullen met het gsm waarmee je problemen hebt ?
Profiel is aangepast. Dank bij voorbaat
Ik zie geen blokkering aan onze kant ,heb je het gsm toestel al eens volledig herstart ?
Ter info:
https://support.roammobility.com/hc/en-us/articles/215811143-PDP-Authentication-Error-My-iOS-device-isn-t-connecting-to-the-Internet
Uiteraard dient u bij eventuele network settings aanpassingen deze van Proximus te gebruiken bv.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/apple/iphone-8-ios-12/os-selection
https://support.roammobility.com/hc/en-us/articles/215811143-PDP-Authentication-Error-My-iOS-device-isn-t-connecting-to-the-Internet
Uiteraard dient u bij eventuele network settings aanpassingen deze van Proximus te gebruiken bv.
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_qelp/particulieren/support/surf-en-e-mail-op-uw-gsm.html?page=device/apple/iphone-8-ios-12/os-selection
het zal mss aan mij liggen, maar ik kan niet goed volgen, zijn die settings dan anders voor het buitenland?
@Martin
zijn die settings dan anders voor het buitenland
Nee, maar vermits er blijkbaar geen roaming blokkering is van Px (cfr. antwoord @SamuelD) kan de oorzaak in principe enkel bij het toestel of de buitenlandse operator - eventueel een andere manueel kiezen - te zoeken zijn
zijn die settings dan anders voor het buitenland
Nee, maar vermits er blijkbaar geen roaming blokkering is van Px (cfr. antwoord @SamuelD) kan de oorzaak in principe enkel bij het toestel of de buitenlandse operator - eventueel een andere manueel kiezen - te zoeken zijn
Ok nu begrijp ik wat je bedoelt
Het probleem doet zich voor in Nederland, Frankrijk, en Spanje, dus ik denk niet dat het aan een specifieke buitenlandse operator te wijten is.
Ik zal de bovenstaande instructies voor iOS proberen, maar dat kan natuurlijk pas wanneer ik opnieuw in het buitenland ben.
Ik zal de bovenstaande instructies voor iOS proberen, maar dat kan natuurlijk pas wanneer ik opnieuw in het buitenland ben.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.