Skip to main content
Vraag

Opzeggen zonder vaste lijn


  • Apprentice
  • 2 reacties
Ik wil graag mijn mijn tv en internet abonnement opzeggen maar als ik dit wil doen via deze pagina https://www.proximus.be/nl/id_cr_cancelsub/particulieren/producten/r-orphans/abonnementen-opzeggen.html dan moet ik een vaste telefoonnummer invoeren die bij het abonnement hoort. Maar ik heb geen vaste lijn, hoe kan ik dit alsnog opzeggen via deze pagina?
This topic has been closed for comments

5 reacties

Martin
  • 33568 reacties
  • 28 mei 2019
Je hebt een fictief telefoonnummer gekregen (lijnnummer) die je zou moeten kunnen terugvinden via
http://myproximus.be
PS: De Proximus medewerkers kunnen dit ook wel voor je uitvoeren als ze hier langskomen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 mei 2019
Ik heb het nummer gevonden maar bij het invullen zegt hij dat het een onjuist nummer is

  • 0 reacties
  • 28 mei 2019
Hey celi
Het is wel raar dat je die melding ontvangt.
Kan je jouw profiel aanvullen met jouw klantengegevens? (op jouw naam klikken en dan instellingen)
Dan kan ik eens kijken wat er gebeurd.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 28 mei 2019
Ik heb mijn profiel aangevuld

  • 0 reacties
  • 28 mei 2019
Celi
Dank u wel. :)

Dus alles Proximus producten mogen opgezegd worden?
Als je wilt kan ik het nodige doen of ik kan een aanvraag doorsturen om dit uit te voeren op een bepaalde datum.