Goeiemorgen wij kunnen onze opnamens niet meer bekijken. Er komt op dat er een fout is?
Bladzijde 1 / 1
Morgend Peter80!
Wat ervaar je? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?
Heb je ook als eens je decoder volledig herstart door de stroomkabel er even uit te halen en terug in te steken?
Wat ervaar je? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?
Heb je ook als eens je decoder volledig herstart door de stroomkabel er even uit te halen en terug in te steken?
Beste
Ja ik krijg foutcode Spc_4
Ja ik krijg foutcode Spc_4
Kan je jouw klantennummer of lijnnummer eens doorsturen via een privé-bericht?
Dan kunnen we het laten nakijken voor je.
Je kan een privé-bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Dan kunnen we het laten nakijken voor je.
Je kan een privé-bericht sturen door op de onderstaande link te klikken:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.