Beste,
IK probeer reeds sinds gisteren iemand te bereiken met de online chat dienst maar nog steeds geen gehoor.
Is dit normaal ?
Bladzijde 1 / 1
IK zou graag de betalingsdatum verschuiven naar den 30 sten omdat onze lonen ook verschoven zijn van datum
Hey Sandra,
Kan je in je profiel de betrokken klantgegevens even bezorgen?Dan kunnen we dit in orde brengen. We kunnen een keuze maken tussen onderstaande betalingsmoment :
Week 1 ;Tussen 1e en 6e
Week 2 ; Tussen 7e en 10e
Week 3 ; Tussen 17e en 24e
Week 4 : Tussen 25e en 30/31e
Geef je even aan welke week we mogen opgeven voor je?
Groetjes IngeDc
Kan je in je profiel de betrokken klantgegevens even bezorgen?Dan kunnen we dit in orde brengen. We kunnen een keuze maken tussen onderstaande betalingsmoment :
Week 1 ;Tussen 1e en 6e
Week 2 ; Tussen 7e en 10e
Week 3 ; Tussen 17e en 24e
Week 4 : Tussen 25e en 30/31e
Geef je even aan welke week we mogen opgeven voor je?
Groetjes IngeDc
K vind niet waar ik het moet veranderen
IK had graag tussen 1 en 6 e alstublieft
Sandra,
Wil dit graag voor je aanpassen, maar hiervoor heb ik je klantgegevens nodig. Je kan deze invullen in je profiel (klik op je avatar en dan instellingen)
Groetjes IngeDc
Wil dit graag voor je aanpassen, maar hiervoor heb ik je klantgegevens nodig. Je kan deze invullen in je profiel (klik op je avatar en dan instellingen)
Groetjes IngeDc
Bes te,
K laat het maar aan jou over , ik vind bij mn instellingen alleen de privacy instellingen .
Mijn gegevens zijn .
2******
Is dit voldoende ?
K laat het maar aan jou over , ik vind bij mn instellingen alleen de privacy instellingen .
Mijn gegevens zijn .
2******
Is dit voldoende ?
Dankjewel
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.