Skip to main content
Beste,

IK probeer reeds sinds gisteren iemand te bereiken met de online chat dienst maar nog steeds geen gehoor.

Is dit normaal ?
Dankjewel
@sandra_039 Ik heb de aanvraag doorgestuurd naar de financiële dienst. Hou er rekening mee dat dit niet onmiddellijk in voege treedt, maar dat hier enkele facturen overheen kunnen gaan aangezien dit een geautomatiseerd proces is. Verder heb ik je klantennummer aangevuld in de profielgegevens en je bericht aangepast zodat deze niet meer leesbaar is. Groetjes, Antonella
Bes te,

K laat het maar aan jou over , ik vind bij mn instellingen alleen de privacy instellingen .

Mijn gegevens zijn .

2******

Is dit voldoende ?
Sandra,



Wil dit graag voor je aanpassen, maar hiervoor heb ik je klantgegevens nodig. Je kan deze invullen in je profiel (klik op je avatar en dan instellingen)



Groetjes IngeDc
IK had graag tussen 1 en 6 e alstublieft
K vind niet waar ik het moet veranderen
Hey Sandra,



Kan je in je profiel de betrokken klantgegevens even bezorgen?Dan kunnen we dit in orde brengen. We kunnen een keuze maken tussen onderstaande betalingsmoment :

Week 1 ;Tussen 1e en 6e

Week 2 ; Tussen 7e en 10e

Week 3 ; Tussen 17e en 24e

Week 4 : Tussen 25e en 30/31e



Geef je even aan welke week we mogen opgeven voor je?



Groetjes IngeDc
IK zou graag de betalingsdatum verschuiven naar den 30 sten omdat onze lonen ook verschoven zijn van datum
@sandra_039 Dat is niet de bedoeling, je mag hier ook gerust je vragen stellen hoor.