Beste Proximusteam
Ik zal u nog even:
- alle niet gemaakte of veel te laat gemaakte afspraken
- alle gebrek aan info
- alle data van niet nagekomen afspraken
- alle mislukte pogingen tot installatie wegens het slecht of niet doorgeven van mijn gegevens aan enerzijds de technieker (internet en tv) anderzijds de koerierdienst (mijn gsm-toestel)
- ...
besparen en tot de point komen.
Op 11 september vroeg ik mijn switch aan van Telenet naar Proximus wegens verhuis (er ligt geen Telenet in de appartementsblok). Vandaag heb ik nog steeds geen énkele dienst mogen ontvangen. Hierbij komt dat ik reeds 2 dagen verlof nam om thuis te kunnen zien op het moment van uw levering, maar op beide dagen niemand is komen opdagen (verkeerde adres doorgegeven, nadat ik 3x naar jullie gebeld heb om mij er van te vergewissen dat het juiste adres nu wel degelijk was doorgeven).
Mijn vooruitzichten zijn nu: komende zaterdag (misschien) een GSM-toestel. Op 7 november (misschien) internet en tv.
Eén klachtmail van mijn kant later, heb ik van jullie een 'uitnodiging tot het invullen van een tevredenheidsenquête' ontvangen.
Met alle respect. Ik wil graag beleefd blijven. Dit KAN toch niet.
Heel graag hoor ik hoe jullie mij vanaf nu (!!!!) kunnen verderhelpen.
Beantwoord
Onaanvaardbare service
Beste antwoord door AntonellaD
Dag Lenie,
Graag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
Bekijk origineelGraag ontvang ik via een privébericht je klantgegevens voor nazicht.
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Groetjes,
Antonella
This topic has been closed for comments
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.