Skip to main content
Beantwoord

Oeps er ging iets verkeerd


Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

51 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 1 augustus 2018
Beste,
Ik heb ook dit probleem. Na openen van de Proximus TV app krijg ik de melding "Oeps, er ging iets verkeerd". Kan u dit oplossen a.u.b.? Alvast bedankt.

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3382 reacties
  • 2 augustus 2018
Kan je ons aub via privébericht je telefoon- of klantennummer doorgeven ? Dan kan ik nakijken of hier alles goed ingesteld staat.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Dag proximus

Ook ik heb het "oops er ging iets verkeerd" probleem. Kan iemand helpen.

Bedankt alvast

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 augustus 2018
HadewychT schreef:
Kan je ons aub via privébericht je telefoon- of klantennummer doorgeven ? Dan kan ik nakijken of hier alles goed ingesteld staat.

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679


Dit werd ondertussen via privébericht doorgegeven. Kunnen jullie het probleem oplossen?

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 2 augustus 2018
@ Vansimpen: kan je ons (opnieuw via privébericht) ook nog even laten weten met welke MyProximus-account je je probeert aan te melden op de TV app?

@Bart Deklerck: bezorg je ons ook je gegevens (klantnummer of telefoonnummer en login MyProximus) even via privébericht?

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 2 augustus 2018
LinosD schreef:
@ Vansimpen: kan je ons (opnieuw via privébericht) ook nog even laten weten met welke MyProximus-account je je probeert aan te melden op de TV app?

@Bart Deklerck: bezorg je ons ook je gegevens (klantnummer of telefoonnummer en login MyProximus) even via privébericht?


Ok is gebeurd.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 augustus 2018
Hier hetzelfde probleem. Ik krijg de melding ‘Oeps er ging iets verkeerd’ als ik de app open. Ik heb de app al 2x verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Zouden jullie hier even naar kunnen kijken?

Alvast bedankt.

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 18 augustus 2018
Hallo Patrick,

Je mag via deze link je My Proximus account even doorsturen.

groeten Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 20 augustus 2018
Beste Proximus-forummedewerker,

Ook bij ons werkt de app niet, "er gaat steeds iets mis".
Kunnen jullie dit verhelpen? Heb de app reeds enkele malen verwijderd en geherinstalleerd maar dit heeft niet geholpen.

Alvast bedankt

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 20 augustus 2018
hi, kan je dit nogmaals proberen ?
dit zou nu voor je moeten werken

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 25 augustus 2018
Nog altijd dit probleem oeps er ging iets verkeerd, al gebeld naar Proximus klantendienst en doorgeschakeld worden maar daar hoor ik ook niets meer van. Kan iemand mij helpen aub?

Martin
  • 33126 reacties
  • 25 augustus 2018
Louter ter info: aangezien er op zondag normaal gezien niemand van het proximus team op het forum langskomt zal het wachten worden tot maandag op hen om je verder te helpen.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 27 augustus 2018
Scarfeys, ik heb een en ander voor je aangepast, kan je even kijken of het nu wel werkt?

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 augustus 2018
Ik heb hetzelfde voor! Kan dit opgelost worden?

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 28 augustus 2018
Hallo samantha18

Voor alle duidelijkheid het is de tv app die niet werkt bij jou, klopt dit?

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 augustus 2018
GeertC schreef:
Hallo samantha18

Voor alle duidelijkheid het is de tv app die niet werkt bij jou, klopt dit?

Groeten Geert


Ja het is de tv app die niet werkt

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 28 augustus 2018
je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam even doorsturen.

Groeten Geert

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 28 augustus 2018
GeertC schreef:
je mag me via deze link je my proximus gebruikersnaam even doorsturen.

Groeten Geert

Ik heb nog geen toegang tot deze pagina staat er

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2109 reacties
  • 28 augustus 2018
ik zou je my proximus account moeten hebben om je profile na te kijken, Heb je facebook? Eventueel kan je ons via messenger een privé bericht sturen.

of eventueel via deze link eens proberen:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Geert

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 2 september 2018
Mijn zus en ik hebben ook dit probleem.

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 3 september 2018
Liam, heb je je vaste producten (TV) reeds gekoppeld onder je MyProximus-account?

Ik krijg ook steeds dezelfde melding. Heb de app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar het werkt niet.

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1525 reacties
  • 3 september 2018
kan je dit nu nog even proberen ?

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 6 juni 2019
Beste bij mij op iPad en iPhone krijg ik ook al een poosje oeps er ging iets verkeerd krijg het niet opgelost
Mvg

Martin
  • 33126 reacties
  • 6 juni 2019
hebben jullie ook de iOS versie 12.3.1 want ik heb de indruk dat problemen met deze versie begonnen is!