Beantwoord

Oeps er ging iets verkeerd


Ik krijg telkens de melding “oeps er ging iets verkeerd”. Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door AndyR 1 August 2018, 20:59

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

51 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Kan je dit nogmaals proberen
dit moet nu voor je werken
Bedankt! Het is in orde!

Mvg
M. Magchiels
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
"oeps er ging iets verkeerd" dit heb dit ook. naar telefoonwinkel geweest, tiket aangemaakt voor technische dienst, en dan al 5 keer doorgeschakeld geweest naar andere diensten maar geen oplossing gekregen.
Reputatie 7
Badge +4
Dag Paul, kan je nog eens proberen? MVG, Wim
Prima Wim, het werkt. dank u voor de hulp.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan.
Ook ik heb dit probleem, ik zie dat de andere geholpen zijn is er geen algemene oplossing mogelijk en zoniet kan u ook mij helpen?
Beste

Ook ik heb dit probleem, zouden jullie dit ook voor ons kunnen oplossen? Na het installeren en inloggen krijg ik dezelfde melding. Alvast bedankt
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Luc?
Reputatie 7
Badge +4
Bezorg je via privébericht even de gebruikersnaam waarmee je je probeert aan te melden, samen met het klantnummer verbonden aan je TV-producten, Ileysen?
Ja hoor , bij mij werkt het, bedankt!
Hier nog altijd oeps er ging iets verkeerd. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder succes....
Reputatie 7
Badge +4
Kan je even kijken of het nu wel werkt, Lins?
Nu werkt hij wel
Ik heb het zelfde voor op mijn tablet, app al verwijderd zonder resultaat. Zouden jullie voor mij ook eens kunnen nakijken a.ub.? Alvast bedankt
Bij mij ook zelfde probleem. Nieuwe proximus klant en al problemen. Kan iemand dat aub nakijken?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Piet,

beschik je over vaste televisie bij proximus? Indien ja dien je je vaste producten te koppelen aan je myproximus zoals hier weer gegeven:
Reputatie 7
Badge +4
https://www.youtube.com/watch?v=0X6rOUHDCqY
Bij mij ook zelfde probleem. Nieuwe proximus klant en al problemen. Kan iemand dat aub nakijken?
Bedankt Wim voor het zeer snelle antwoord. Het werkt nu.
Reputatie 7
Badge +4
Graag gedaan!
Beste

Ik krijg ook deze melding. App geïnstalleerd. Vanaf eerste gebruik krijg ik deze melding. Bij My Proximus staat ook dat de tv app binnenkort beschikbaar is...
Reputatie 5
Badge +3
Hoi Mar,

Kan je nog eens testen, ik heb je Proximus TV profiel opnieuw geconfigureerd en alles staat nu correct.
Hoi Mar,

Kan je nog eens testen, ik heb je Proximus TV profiel opnieuw geconfigureerd en alles staat nu correct.

Bedankt! Het werkt!
Reputatie 5
Badge +3
Top!