Beste antwoord door kinepodo
Bekijk origineelNorton Security 5
ik heb een abonnement Norton security5 via Proximus. Maar regelmatig krijg ik de mededeling dat mijn abonnement niet meer actief is. Ik heb al verscheidene keren ontact opgenomen met de klantendienst van Proximus en ik moest dan Norton verwijderen van mijn pc en hem opnieuw installeren. Ik heb dat nu al 4 keer gedaan en steeds na enkele dagen krijg ik terug die melding. Vandaag heb ik ondertussen al 3x contact gehad met de klantendienst maar niemand kan mij helpen. Ik moest ook contact opnemen met Norton, maar daar verwijst men mij terug naar Proximus. Ondertussen is mijn abonnement nog altijd niet actief. Wie kan mij helpen?
Bladzijde 2 / 2
Ik heb al op verschillende laptops en pc's verschillende beveiligingssuites gehad en deze die mij het best beveiligd heeft is Norton, maar zoals je zegt ieder moet dat voor zijn eigen maar uitmaken wat er naar zijn idee het best beveiligd.
Alles is kwestie van persoonlijke voorkeur en evaluatie van de eventueel mogelijke risico's
Ter info:
https://www.pcmag.com/article2/0,2817,2369749,00.asp
P.S. Zelf gebruik ik nog altijd jaren Norton (en met korting .... )
http://buy-static.norton.com/norton/ps/bb/3up_ns1_ns_nsbu_be_nl_hybrid_notw_brnf.html?om_sem_cid=hho_sem_sy:be:ggl:nl:e|kw0000006084|231025160766|c&country=BE
Ter info:
https://www.pcmag.com/article2/0,2817,2369749,00.asp
P.S. Zelf gebruik ik nog altijd jaren Norton (en met korting .... )
http://buy-static.norton.com/norton/ps/bb/3up_ns1_ns_nsbu_be_nl_hybrid_notw_brnf.html?om_sem_cid=hho_sem_sy:be:ggl:nl:e|kw0000006084|231025160766|c&country=BE
Ik kan mijn norton security 5 wel installeren maar na eenpaar dagen krijg ik steeds de melding dat mijn abonnement verlopen is. Dan moet ik steeds opnieuw installeren en na enkele dagen weer hetzelde liedje...proximus kan (of wil) hierop geen antwoord geven.
heb ik al geprobeerd; Dan vragen ze om het opnieuw te installeren maar hetzelfde probleem komt gewoon terug :" kan geen connectie maken met norton-server" en dan weer opniuw....
Misschien via onderstaande, nee?
https://my.norton.com/partnercode/home/devices#/enterpartnercode?_k=ux2xq4
https://my.norton.com/partnercode/home/devices#/enterpartnercode?_k=ux2xq4
Hallo lindekens,
heb exact hetzefde probleem! norton support heeft het over de gebruikerlicentiesniet ok en blablabla...
Ik overweeg om dat abonnement op te zeggen als het niet wordt opgelost.
Ik ga nog eens proberen met de vermelding dat ik niet de enige ben.
Succes nog verder!!
heb exact hetzefde probleem! norton support heeft het over de gebruikerlicentiesniet ok en blablabla...
Ik overweeg om dat abonnement op te zeggen als het niet wordt opgelost.
Ik ga nog eens proberen met de vermelding dat ik niet de enige ben.
Succes nog verder!!
tot nu toe geen mailtjes ontvangen...wordt de ganse dag door proximus van het kastje naar de muur gestuurd...als oplossing werd mij wel een 2e abonnement voor Norton security 5 aangemaakt...van service gesproken...
@lindekens via onze klantendienst gaat u een aantal mailtjes doorkrijgen. Deze zouden u meer info moeten geven? indien nog vragen horen we het graag. Groeten Els
Bladzijde 2 / 2
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.