Sinds we onze nieuwe decoder van proximus TV hebben, hebben we niks anders dan problemen. Ofwel blijft het scherm n'a het aanzetten gewoon zwart, dan moeten we de decoder volledig afzetten ofwel bevriest het scherm te pas en te onpas. Ondertussen hebben we een nieuwe b-box ontvangen maar het probleem blijft. De oplossing van jullie medewerker vonden we ronduit belachelijk, als jullie hem achteraan uitschakelen en terug aanzetten is het toch opgelost! Ik ga ervan uit dat we toch betalen voor tv te kijken zonder onderbrekingen en telkens de decoder volledig te moeten uitschakelen? We zijn het gewoon kots moe voor ons is proximus TV een dikke 0 waard.
Mss eerst de reactie/oplossing van iemand van proximus zelf afwachten morgen als ze terug op het forum langskomen.
Als het probleem blijft aanslepen kun je altijd een gratis happyhouse technieker aanvragen om bij je langs te komen om het eens grondig uit te zoeken waar het probleem zich situeert, dit kun je hier aanvragen > klik hier
Ik denk dat je met een V6 decoder zit nu en dat je vroeger een v5 decoder had of v5 compact, want die gelijkaardige klachten na het ontvangen van een v6 decoder komen hier nog af en toe aan de beurt, enfin ‘t is maar een gok die ik doe
Karim,
Het klopt inderdaad dat een HappyHouse techniekers ter plaatse alles komt nakijken. Indien nodig wisselen zij ook toestellen om?
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.