Skip to main content
Vraag

Netflix


  • Apprentice
  • 5 reacties

kan netflix niet opstarten via kanaal 57 omdat betaling via proximus niet beschikbaar is.

This topic has been closed for comments

14 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 585 reacties
  • 5 februari 2019
Reeds behandeld in andere thread (en via telefoon)! 🙂

  • Auteur
  • Apprentice
  • 5 reacties
  • 5 februari 2019
Beste LinosD, nog steeds zelfde melding, betaling niet mogelijk via proximus 😞

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 april 2019
Hier ook hetzelfde probleem. Na twee weken bellen met proximus willen we graag een oplossing of we stappen over naar een andere provider

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 8 april 2019
Hey Kelly, ik heb een aanpassing uitgevoerd. Kan je nog eens opnieuw testen.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 april 2019
Nog steeds hetzelfde probleem

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 8 april 2019
Kan je de decoder herstarten en nog opnieuw proberen.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 april 2019
Dit hebben we al zo vaak gedaan.

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 8 april 2019
Kan je toch nog proberen met een herstart van de decoder.

  • Apprentice
  • 4 reacties
  • 8 april 2019
En heeft weer niet geholpen

ThierryW
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 444 reacties
  • 8 april 2019
Ga het verder laten nakijken. Ik laat je zo spoedig mogelijk iets weten.

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 18 april 2019
Kelly, we hebben nog eens alles nagekeken en aan voor ons zou staat alles goed, je zou dus netflix moeten kunnen opstarten en de optie betaling via Proximus zou ook aanwezig moeten zijn.
Indien dat nog steeds niet het geval is raad ik je aan eens de cookies te verwijderen op je decoder, dit doe je door naar het Menu te gaan : Instellingen > Systeem > Privacy / Veiligheid > Cookies beheren en hier kan je de cookies vervolgens verwijderen.

Hier hetzelfde probleem... wij zijn net overgestapt naar jullie en één van de redenen was Netflix... dus ik zou nu wel graag hebben dat dit werkt 🙂 bedankt alvast!

  • 0 reacties
  • 25 april 2019
Steffi, wat heb je allemaal al geprobeerd? Heb je al eens jouw decoder herstart of zelfs een reset gegeven? https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_dcd_reset/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/uw-decoder-resetten.html
Welk probleem krijg je ook precies te zien dan? Welke stappen onderneem je?

Heb net de decoder en modem herstart maar zonder succes... heb ook al de cookies gewist maar werkt ook niet... als ik betaalmethode Proximus factuur selecteer, krijg ik de melding dat dit betaalmiddel momenteel niet beschikbaar is...