Beste,
Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina)
Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart
Alvast bedankt!
Beste,
Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina)
Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart
Alvast bedankt!
Misschien best dan eens bellen 080022800 (technische ondersteuning) vermits Px-medewerkers pas maandag terug op dit publieke forum aanwezig zijn
Beste,
Mijn mobiel internet werkt nog steeds niet, desondanks alle settings juist zijn ingesteld (zoals aangegeven op de “toestelhulp” pagina)
Ik heb een iPhone SE en werk met een Pay & Go herlaadkaart
Alvast bedankt!
het toestel ook al eens volledig uitgezet
Sinds wanneer heb je deze problemen precies?
De configuratie lijkt alleszins ook OK aan onze kant. Kan je inderdaad even jouw toestel heropstarten, desnoods de SIMkaart in een ander toestel even testen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.