Skip to main content
Beantwoord

Mailbox aanmaken


Als ik een nieuwe mailbox wil aanmaken krijg ik melding technisch probleem probeer het later opnieuw en dit sinds afgelopen donderdag.
sms activering ?

Beste antwoord door bobdelie

My Proximus - Mijn producten - Proximus Mail
nieuwe mailbox aanmaken
ik kan alle gegevens invullen, zoals nieuw mailadres en wachtwoord

net nog even geprobeerd en nu wel gelukt

bedankt voor het snelle antwoord
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?

8 reacties

LinosD
Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • 529 reacties
  • 10 juli 2018
Via waar probeer je de mailbox aan te maken, bobdelie? Wat bedoel je met sms-activering?

  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 10 juli 2018
My Proximus - Mijn producten - Proximus Mail
nieuwe mailbox aanmaken
ik kan alle gegevens invullen, zoals nieuw mailadres en wachtwoord

net nog even geprobeerd en nu wel gelukt

bedankt voor het snelle antwoord

  • Rising star
  • 15 reacties
  • 6 maart 2019
Ik probeer een nieuwe mailbox aan te maken. Alles verloopt vlot tot ik op creëren druk; ik krijg dan de foutmelding: "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt"
Ik ben al enkele malen opnieuw begonnen maar het resultaat blijft hetzelfde.

YorickP
Forum|alt.badge.img+3
  • Proximus Ambassador
  • 466 reacties
  • 6 maart 2019
Dag Dirk_0115,

kan je via een privé-bericht je klantennummer eens sturen?

Dan kan ik het eens nakijken.

Je kan een privé-bericht sturen via de onderstaande link:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 6 maart 2019
Hier hetzelfde probleem als ik een mailbox wil aanmaken "We hebben een algemeen technisch probleem gedetecteerd. Gelieve later opnieuw te proberen
Sms activering mislukt
Graag een oplossing aub.

Mvg,

jc64

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 8 maart 2019
hi

Kan je ons hiervoor via prive je klantennr doorgeven ?



https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679Mvg
jonathan

  • Rising star
  • 15 reacties
  • 8 maart 2019
Jonathandr,
Ik heb ondertussen het probleem zelf kunnen oplossen. Het wachtwoordveld aanvaardt geen tekens zoals bvb # *^ enz. Maar de foutmelding laat je in het ongewisse over wat er fout is.
Mvg
Dirk

Martin
  • 33444 reacties
  • 8 maart 2019
Dan zou Proximus best hun tekst aanpassen op hun site als het zo zit, want er staat voor het mailbox wachtwoord:

In het veld Geef het (nieuwe) wachtwoord in rechts, typ een wachtwoord dat tussen de 8 en 31 karakters lang is, minstens 4 letters, 1 cijfer en 1 hoofdletter bevat.
❗️Speciale karakters zijn toegestaan.❗️

Reageer