Vraag

Mail

  • 23 February 2019
  • 5 reacties
  • 209 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hola,
Sinds een paar dagen ontvang ik geen berichten meer in mijn inbox(en).
Heb getest vanuit gmail.com, hotmail.com of vanuit al mijn proximus mail adressen.
Groetjes
peterV
ps: ik verlaat Proximus volgende week ( gsm# is al overgezet ). Heeft dit er iets mee te maken ?

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Vermoedelijk dien je de inkomende mail instellingen even na te kijken, zie: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_config/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/email-instellen-op-uw-gsm-tablet-of-computer.html
Reputatie 2
Badge
SamuelD
Bizar, deze mail is erdoor gekomen, zowel in Proximus Mail als in Mozilla.
Groetjes,
peter V
Reputatie 2
Badge
SamuelD
Instellingen stonden al zoals uitgelegd.
Nu werkt alles perfect.
Bizar
Groetjes
peter V
Reputatie 7
Badge +1
Vraag aan iedereen. Is er misschien iets gewijzigd aan instelling inkomende mail van Proximus. Heb een iPad mini met POP instelling en iPhone 5C met IMAP instelling. Inkomend komt er niets meer binnen. Versturen gaat wel. Is de inkomende serverpoort misschien veranderd. Hulp in deze is welkom.
Reputatie 7
Badge +4
hi antoon, er is momenteel een probleem met ontvangen van mails voor sommige klanten
je wacht best even af, onze engineering teams zijn hiermee bezig

mvg
jonathan

Reageer