Beste,
Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app.
Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen?
Alvast bedankt.
Beste,
Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app.
Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’.
Kunnen jullie hiervoor het nodige doen?
Alvast bedankt.
Beste,
Ook ik heb hetzelfde probleem ; “Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “
kan dit verder nagekeken worden?
Maandag kunnen de proximus medewerkers dit verder voor je oplossen als ze hier terug langskomen.
De account is gekoppeld, kan je de pickx app eens uittesten?
Geert
Dankjewel het is in orde :)
Nog een prettig eindejaar gewenst
Mvg Jolien Wilmots
Dank je wel Jolien,
voor jou ook een prettig eindejaar!
Geert
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.