Skip to main content

Beste,

Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app.

Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen?

 

Alvast bedankt.

@StieneBras Ik heb zonet je account gekoppeld. Kan je nog eens proberen.


@ThierryW , Alles lijkt correct te werken nu. Bedankt voor de snelle reactie.

 


@StieneBras Fijn om te lezen. Veel kijk plezier.


Beste,

Na meermaals proberen lukt het niet om in te loggen op de Proximus Pickx app.

Ik krijg steeds de melding dat ‘mijn account niet gekoppeld is aan een Proximus Pickx account’.

Kunnen jullie hiervoor het nodige doen?


Het sta op naam van mitch dewulf das mijne man 


Via uw andere topic ivm hiermee heb ik u geantwoord. Alles is in orde ondertussen


Ja bedankt 


Beste, 

 

Hier al enkele weken na omschakeling ambassador pack naar Epic Combo hetzelfde probleem. Zowel met de website als de app. Ook melding via app dat account niet gekoppeld is en via de website dat er geen programma’s beschikbaar zijn. My Proximus account is gisteren gedeletet en opnieuw aangemaakt, maar heeft niet geholpen. Zou u misschien eens kunnen kijken? Klantnummer is 6*******2. Alvast bedankt!


@SharonM 

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert


@SharonM

je account is gekoppeld, kan je de app eens uittesten?

 

Geert

Werkt perfect nu. Hartelijk dank! 


Beste,

hier hetzelfde probleem.

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

mvg Kevin


Beste,

Ook ik kamp met dit probleem.

mvg,

Hans


Beste,

hier hetzelfde probleem.

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

mvg Kevin

Beste,

Ook ik kamp met dit probleem.

mvg,

Hans

Zou voor jullie beiden goed moeten staan. Kunnen jullie het nog even uitproberen? 


Foutmelding dat account niet gekoppeld is. Vind zelf geen fout. Alle producten zichtbaar op my proximus. Kan iemand ff checken aub? Klant nr ***** is mypxs login. Tx!!! 


Ter info: Tijdens het weekend komt er niemand langs op het forum die van Proximus zelf is.

Maar maandag zullen ze dit zeker voor u in orde zetten.

Nog een tip: zet best geen privégegevens op een openbaar forum om eventueel misbruik te voorkomen, maar zet ze best in je forumprofiel in één van die privé velden, deze kunnen alleen door mensen van Proximus zelf gelezen worden.


@wimstrs : De koppeling zou nu goed voor je moeten staan. Kan je het nog even uitproberen?


@WenzelR works like a charm! Tx!!


Bij mij is mijn login ook niet gekoppeld aan proximus pickx app.. op de website lukt dit wel..

 


Kan je dit nu even testen aub?


Kan je dit nu even testen aub?

Het werkt! Super! Dankuwel! :)


Blij dit te horen! 

 

Prettig eindejaar! 


Beste
ik heb hetzelfde probleem

“Login niet gekoppeld aan een proximus pickx account “

kan dit verder nagekeken worden?


Hier hetzelfde probleem. Kunt u dit nakijken aub? 

 

Mvg


Kunnen jullie dit nu even testen aub?


Het werkt

 

Dank je wel