Spijtig genoeg vast gesteld dat ook myproximus login niet meer werkt.
Volgende stappen meermaals geprobeerd:
- wachtwoord vergeten: resultaat melding "uw e-mailadres werd niet teruggevonden"
- opnieuw registreren: melding "dit emailadres is al in gebruik"
- opnieuw registreren met activatiecodes factuur en andere email: "foutieve factuurdatum en/of activeringscode"
Dus toen dacht ik, ik zal 'even' naar de Proximus helpdesk bellen zij zullen dit wel kunnen oplossen maar...
dit verliep niet helemaal zoals verwacht.
Korte samenvatting:
Enkele keren gebeld, telkens opnieuw ganse uitleg gedaan (lijkt me alsof Proximus geen calls meer registreert, dossiers worden niet meer opgemaakt volgens mij)
Dus elke keer opnieuw uitleg, zelfde vragen, zelfde testen en uiteindelijk resultaat is dat "experts" terug zullen contact opnemen met mij.
Ondertussen heb ik een 5-tal keer gebeld en 1x gechat maar ik lijk niet dichter bij een oplossing te komen.
Wie kan me helpen, ik ben bijna ten einde raad en niet in staat om nog 5x gelijkaardige telefoontjes te voeren. (bij het laatste telefoontje vroegen ze of ik wel echt goed geprobeerd had? Ze hebben me via mail de oplossing doorgestuurd: Geen toegang tot MyProximus?)
Hopelijk kan iemand van de 'experts' dit probleem snel trachten te verhelpen... telefonisch/via chat lukt het alvast niet. 😞