Skip to main content
Beantwoord

Login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account

  • 18 december 2019
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Hallo,

 

Sinds enkele dagen klant met Epic Combo Fiber, echter bij het inloggen op de Pickx app krijg ik telkens volgende melding:

“Deze login is niet gekoppeld aan een Proximus Pickx account”

Bij MyProximus zie ik onder de “Light TV experience” wel geen Pickx staan (weet niet of dit nodig is?)

 

Mvg.

Beste antwoord door HadewychT

De Pickx app is wel degelijk inbegrepen bij je abonnement. Ik heb dit nu aangepast. Alles zou moeten werken.

Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

2 reacties

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3431 reacties
  • Antwoord
  • 18 december 2019

De Pickx app is wel degelijk inbegrepen bij je abonnement. Ik heb dit nu aangepast. Alles zou moeten werken.


  • Auteur
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 18 december 2019

Top, werkt nu!