Skip to main content
Sinds 0.45 geen internet meer in Mechelen. Browser meldde dat de internetconnectie weg was. Swichte naar een Proximus login scherm voor user en wachtwoord (denk voor de wifi). Herstarten van de modem werkte niet - alle lampjes branden normaal behalve dat van internet dat zeer snel knippert. Dsl-lampje brandt wel continue maar toch kan er ook geen tv gekeken worden. Want dan krijg je melding dat netwerk ook weg is. Alhoewel lampje dus wel correct brandt.
Ter info: ofwel wachten tot hier iemand op het forum komt van Proximus ofwel nu direct bellen naar helpdesk 080022800 en als het een algemene panne in de regio is, zullen ze je dit direct melden na invoeren van je TF-nummer en wil dit dan ook zeggen dat ze er mee bezig zijn, anders kun je in contact komen met een operator die je dan kan verder helpen.

NB: https://allestoringen.be/problemen/proximus/mechelen
hi,

je zou terug een verbinding moeten hebben ondertussen





mvg

jonathan
Op allestoringen.be had ik inderdaad al gezien dat er er een probleem was met internet bij Proximus. En daar een bericht gepost, want er was verder nog niet veel over te lezen. Op Proximus Forum had ik niets van een storing tegengekomen of er moet een aparte pagina zijn om storingen te melden? Hoe dan ook was de verbinding na posten van bericht vrij snel terug hersteld geraakt.

Reageer