Skip to main content
Vraag

Internet en netwerk storing


Sinds 0.45 geen internet meer in Mechelen. Browser meldde dat de internetconnectie weg was. Swichte naar een Proximus login scherm voor user en wachtwoord (denk voor de wifi). Herstarten van de modem werkte niet - alle lampjes branden normaal behalve dat van internet dat zeer snel knippert. Dsl-lampje brandt wel continue maar toch kan er ook geen tv gekeken worden. Want dan krijg je melding dat netwerk ook weg is. Alhoewel lampje dus wel correct brandt.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • 33950 reacties
  • 8 april 2019
Ter info: ofwel wachten tot hier iemand op het forum komt van Proximus ofwel nu direct bellen naar helpdesk 080022800 en als het een algemene panne in de regio is, zullen ze je dit direct melden na invoeren van je TF-nummer en wil dit dan ook zeggen dat ze er mee bezig zijn, anders kun je in contact komen met een operator die je dan kan verder helpen.
NB: https://allestoringen.be/problemen/proximus/mechelen

jonathandr
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1275 reacties
  • 8 april 2019
hi,
je zou terug een verbinding moeten hebben ondertussen


mvg
jonathan

  • Auteur
  • Practitioner
  • 32 reacties
  • 8 april 2019
Op allestoringen.be had ik inderdaad al gezien dat er er een probleem was met internet bij Proximus. En daar een bericht gepost, want er was verder nog niet veel over te lezen. Op Proximus Forum had ik niets van een storing tegengekomen of er moet een aparte pagina zijn om storingen te melden? Hoe dan ook was de verbinding na posten van bericht vrij snel terug hersteld geraakt.