Skip to main content
Vraag

Ik krijg een bericht dat mijn mailbox geblokkeerd is.

  • 29 augustus 2019
  • 6 reacties
  • 565 Bekeken

Waarom is die geblokkeerd en hoe krijg ik die terug vrij?
This topic has been closed for comments

6 reacties

Martin
  • 33189 reacties
  • 30 augustus 2019
je kunt al eerst eens proberen met je bbox 5 sec volledig stroomloos te zetten en dan nog eens proberen of het dan lukt, anders gaan de proximus medewerkers je hier seffens wel mee verder helpen moest het zo niet opgelost zijn.

Kan bv ook zijn omdat je eventueel spam verstuurt zie het voorbeeld hier
> https://nl.forum.proximus.be/internet-10/proximus-mail-is-geblokkeerd-48183

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 30 augustus 2019
Paul D schreef:
Waarom is die geblokkeerd en hoe krijg ik die terug vrij?


Je mailbox is gebruikt om spam te versturen. Het is dus aan te raden om je pc eens volledig na te kijken op virussen of spyware.
Wanneer je, je pc hebt nagekeken laat het dan hier even weten dan kan ik je mailbox terug openen.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 augustus 2019
Ik gebruik mijn werk computer (zo goed beveiligd moeten zijn), mijn werk gsm (hetzelfde) en mijn privé tablet. Hoe kan ik controleren welk apparaat de oorzaak is?

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 30 augustus 2019
Je kan best alle apparaten nakijken.

  • Auteur
  • Apprentice
  • 3 reacties
  • 30 augustus 2019
Heb virus scan gemaakt en geen issues. Graag mijn mailbox vrijmaken aub

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1305 reacties
  • 30 augustus 2019
Paul D schreef:
Heb virus scan gemaakt en geen issues. Graag mijn mailbox vrijmaken aub


Je mailbox is terug actief, belangrijk is dat je een nieuw wachtwoord insteld voor je mailbox en niet dezelfde kiest die je reeds gebruikte.
Zie hier hoe je het wachtwoord kunt aanpassen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mail_pwd_mailset/particulieren/support/internet/e-mails-en-website/uw-mailbox-instellen/wachtwoord-van-uw-mailbox.html

Wanneer je het wachtwoord van je mailbox hebt aangepast raad ik je vervolgens aan om het wachtwoord van je myproximus ook eens volledig te wijzigen, zie hier hoe je dit kan doen: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_pwd_new/particulieren/support/myproximus-en-facturen/myproximus/wachtwoord-en-login/wachtwoord-login-of-gsm-nummer-voor-myproximus-wijzigen.html