Skip to main content

Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

72 reacties

  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 25 oktober 2017
Ja Martin, dat is waar, maar ik heb mij aangemeld op het forum omdat de Wanagogo app niet meer werkt op onze tablet. Vervelend voor de kinderen. De klantendienst had geen oplossing... Dus hoop ik hier meer terug te vinden.

Groeten,
Tlingit

Martin
  • 33084 reacties
  • 25 oktober 2017
Ik hoop het inderdaad ook voor u, heb je ook al een privébericht gestuurd
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Verstuur= verzenden.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 1 februari 2018
Hallo ik ben Filip, sinds kort klant bij proximus na jaren lang trouwe klant geweest te zijn bij die andere grote telecomprovider in Vlaanderen.
Ik hoop hier op het forum wat info te vinden over de "minder-prangende" vragen die ik heb over mijn producten. Voor dringendere vragen neem ik contact op met de helpdesk.

Groeten!

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 1 februari 2018
Welkom Filip! Aarzel zeker niet vragen te stellen of op andere topics te reageren als je zo andere kan helpen!

  • Apprentice
  • 7 reacties
  • 14 februari 2018
Ik ben Yvan en al jaren een BGC gebruiker, Ik experimenteer graag met technlogie en probeer op die manier ook wat bij te leren. Tot nu heb ik op het forum vooral antwoorden gevonden voor mijn problemen maar deze krijg ik niet getackeled en vandaar een actieve vraag op het forum.
Grt, Y.

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Community Manager
  • 1201 reacties
  • 14 februari 2018
Welgekomen Yvan! Niet twijfelen en stel je vraag maar via een nieuw topic. We helpen je hier graag verder. 🙂

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 18 februari 2018
Hallo , ik ben Peter en hoop langs deze weg de problemen die ik ondervind met mijn proximus abbo op te lossen .

Martin
  • 33084 reacties
  • 18 februari 2018
Dat is inderdaad de bedoeling van dit forum en hopelijk heb je het niet (veel) nodig 😉
De proximus medewerkers doen in ieder geval ook altijd hun best om de problemen op te lossen.
Mvg, Martin.

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 juni 2018
Hallo, eigenlijk weet ik totaal niet waar dit voor dient. in feite had ik gewoon een vraag: ik ben in Italië en als ik wil bellen krijg ik de melding: " niet aangemeld bij netwerk".
Ik heb dit nog nooit gehad en vraag mij af hoe ik dit kan verhelpen
. dank op voorhand.

Martin
  • 33084 reacties
  • 9 juni 2018
Ter info: volgens mij past deze vraag meer in de rubriek Telefonie >
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13

(Hier in deze post gaat het meer om zich voor te stellen .....)

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 392 reacties
  • 12 juni 2018
Hallo Chris, is het ondertussen opgelost? Ben je ondertussen op het locale netwerk? Zoniet, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Manuel Bollue
  • Proximus Ambassador
  • 2 reacties
  • 21 juni 2018
Goeiemorgen allen,
Ik ben Manuel, Proximus-medewerker. M'n interesses zijn nieuwe diensten uitwerken in "co-creatie" met klanten, new media. In de vrije tijd: muziek (drums), theater, knutselen/verbouwen en 3 kinderen entertainen.
Mijn laatste werk: een interessant proefproject over een nieuwe helpdesk. Daarin begeleiden we klanten zo snel mogelijk naar een oplossing, op basis van wat we over hen weten in onze gegevens. Deze helpdesk heet nu 'Helpimus' en is actief op laptop/PC voor Chrome, Safari en Opera ("webkit").
Je vindt 'm op https://proximus.mushyminds.com/
P.S. We zoeken momenteel trouwens testers, dus neem gerust 10 minuten om erdoor te lopen en aansluitend de 4 vragen te beantwoorden. Mogelijk contacteer ik een aantal van jullie hiervoor. Groeten, Manu

Magistermagic
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • 104 reacties
  • 8 augustus 2018
Elsa schreef:
Ik ben in veel te veel geïnteresseerd in alles en nog wat, teveel om op te noemen, maar toch meer naar de technische en praktische kant toe.
Zo van alles uitvissen hoe het werkt maar het eigenlijk echt niet nodig hebben, ken je dat ;)


Ja, ken ik, ik ben ook zo!

fa922070
  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 21 september 2018
61 jarige, rasechte Gentenaar (met bijhorend accent), ben ik natuurlijk GEEN supporter van AA Gent 😁 maar wel trouwe klant bij Belgacom (sorry bij Proximus) reeds 30 jaar.
Als allrounder zijn mijn interesses heel uiteenlopend en hoop hier mijn draai te vinden tussen jullie.

Saluutjes,
Michel 🙂

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 26 augustus 2019
Hoi iedereen,
Ik ben Gerdy 49j gepassioneerd technieker in de farma en geen medewerker bij proximus zoals velen hier. Ik ben hier terecht gekomen op dit forum om een antwoord en oplossing te vinden voor mijn probleem namelijk hoe ik simpelweg met pay&go een ongewenst betaalnummer stop zet,iets wat ik blijkbaar zelf niet kan doen maar alleen door contact op te nemen met de klantendienst. Toch zal ik eens enkele topics doornemen om eventueel nog personen tegen te komen die met het zelfde probleem te kampen hadden. Als kanttekening wil ik toch ff mijn ergernis kwijt,iets wat ik volstrekt niet versta namelijk" Hoe is het mogelijk voor zulke grote organisatie zoals proximus met zijn vele medewerkers, technici, IT'ers, communicatie gericht gespecialiseerd personeel en zoveel meer gespecialiseerde medewerkers op alle vlakken het voor ons als klant het zo omslachtig te maken om simpele problemen op te lossen. Men stoot steeds op de veel gestelde vragen,of je hier alles mee kan oplossen???? Ook geraak je nauwelijks aan een e-mailadres zelfs niet langs de voorziene link op de site zelf wat zeer frustrerend is. Ik kan nog wel enkele zeer storende factoren opnoemen die ik hier nu niet zal opsommen. Toch vernoemen dat ik proximus een logge onderneming vind die ze zelf veroorzaakt door hun complexiteit die het creëert vooral voor ons als klant en dat als communicatie bedrijf!!!!!!!

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2019
Hallo ik ben Herman,opvallend veel medewerkers van Proximus hier veeg die weg en er blijven niet zoveel reactie's over.Mais bon,ik zou heel graag terug naar YouTube muziek kunnen luisteren op mijn TV,

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 oktober 2019
Herman, wij hebben dit reeds doorgegeven aan ons IT team, want we zijn ervan op de hoogte dat dit probleem zich op de V6 decoders gaat voordoen.
(voor zo een zaken zijn wij hier op het Forum aanwezig 😉)

Martin
  • 33084 reacties
  • 9 oktober 2019
nu maak je ons (mij ☺️) welke problemen gaan er zich dan op de v6 voordoen.

Charlotte.D
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • 1820 reacties
  • 9 oktober 2019
Dag Martin,

Dat YouTube een foutmelding gaat geven via de applicatie op de V6 decoder.

Martin
  • 33084 reacties
  • 9 oktober 2019
Ach ok Charlotte.D
ik dacht dat er nog een nieuw probleem met de V6 opgedoken was, gelukkig is het niet zo ☺️
Bedankt voor de feedback.

  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 9 oktober 2019
Merci Charlotte,het regent hier opeens pijpestelen,kan ook niet anders eeh heb een gat in de lucht gesprongen!😅

  • Apprentice
  • 1 reactie
  • 9 december 2019

Hallo Iedereen,

Ik ben Jenthe; 32 jaar. 2 kindjes. Ik ben helpdesk medewerker bij Colruyt. 

Als hobby’s: lange afstands wandelingen, zwemmen, programeren en netwerken

 

grtz