Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 December 2015
  • 72 reacties
  • 9397 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

72 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hallo iedereen

Mijn naam is Levi, Technieker bij Proximus (via onderaannemer) in de regio Antwerpen-Waasland.
Ik ga hier proberen mijn steentje bij te dragen door jullie te helpen waar kan.

Als jullie vragen hebben, shoot!

Met Vriendelijke groeten
Techno Turlinckx
Hoi, mijn naam is Jan. Ik ben net de 60 lentes gepasseerd. Ik werk nog steeds (probeer een volledige loopbaan = 45 jaar te halen). Ik ben een verwoed verzamelaar in handtekeningen van bekende personen. Ik heb bij Proximus (skynet) een blog over dit onderwerp http://behaver.skynetblogs.be en ik hoop hier af en toe een vraag om hulp te kunnen stellen bij mijn zoektocht naar Belgische vedetten, oudere en jongere.
Alhoewel ik uw frustratie begrijp ... waarom niet verder gezocht naar de "dochteronderneming" ?

http://www.scarlet.be/nl/
Die gebruiken wel dezelfde infrastructuur als PX.
Ja maar de prijs is een heel stuk lager .. misschien vindt de betrokkene zich dan minder "bekocht" 😉
Reputatie 5
Badge +1
Zoals ik in een andere draad schreef: Je bedoelt dus die onderneming die sinds februari 2008 deel uitmaakt van PROXIMUS?
Ja, juist daarom, Je "verlaat" PX niet maar de geldelijke bluts + buil is een stuk minder ...:-D
goh .. op wat wacht ge dan nog om naar Telenet over te stappen ? Voor dat geld haalt ge volgens hun reclame gladjes 150 Mbps !!
Volgens uw reacties hebt ge een punt voor wat PX betreft maar de logische overgangsstap wilt ge niet zetten ? vreemd hoor !
Reputatie 5
Badge +1
goh .. op wat wacht ge dan nog om naar Telenet over te stappen ?

Telenet is hier niet beschikbaar, net zo min als alle andere (courante) alternatieven die mij meer dan 6Mbps zouden kunnen bieden.
Toch kunnen ze mij voor dat geld ook bij Proximus niets beters bieden.
TV Vlaanderen Digitaal ...;)
Aan al die medewerkers van Proximus :

don't you think it's time to deliver ( answers to our questions) ?



Louis Lagae 27 jan 16 1:16
algemene vraag aan al die Proximus medewerkers (van alle soorten) op dit forum.:

Isn't it not about time to DELIVER answers to our questions ?
Hi,ik ben Cereal Killer..ben 45 jaar en woon in Limburg
Hallo, Ik ben met pensioen en heb dit forum juist ontdekt omdat ik op zoek was naar eindtijd veranderen opnames,
hou van fietsen en wandelen.
...
Edit Wim: Wat wil je ons vertellen, stefooye?
hallo ik ben Kevin ik ben een bezig bijtje ook met het spelen van spellekens op gsm woehahaha , buiten met gsm spelen doe ik ook nog ander werk.Werken in een winkel dhz materialen. Verder vul ik mijn vrije tijd met vrijwillig radio maken op lokale zender en fietsen heel goed voor de gezondheid hé dus met veel bezig maar altijd met de nodige 😃.
ik word te oud voor technische zaken dus ik heb hulp nodig...
Ja Martin, dat is waar, maar ik heb mij aangemeld op het forum omdat de Wanagogo app niet meer werkt op onze tablet. Vervelend voor de kinderen. De klantendienst had geen oplossing... Dus hoop ik hier meer terug te vinden.

Groeten,
Tlingit
Hallo, eigenlijk weet ik totaal niet waar dit voor dient. in feite had ik gewoon een vraag: ik ben in Italië en als ik wil bellen krijg ik de melding: " niet aangemeld bij netwerk".
Ik heb dit nog nooit gehad en vraag mij af hoe ik dit kan verhelpen
. dank op voorhand.
Ter info: volgens mij past deze vraag meer in de rubriek Telefonie >
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13

(Hier in deze post gaat het meer om zich voor te stellen .....)
Reputatie 2
Badge +1
Ik ben in veel te veel geïnteresseerd in alles en nog wat, teveel om op te noemen, maar toch meer naar de technische en praktische kant toe.
Zo van alles uitvissen hoe het werkt maar het eigenlijk echt niet nodig hebben, ken je dat ;)


Ja, ken ik, ik ben ook zo!
61 jarige, rasechte Gentenaar (met bijhorend accent), ben ik natuurlijk GEEN supporter van AA Gent 😁 maar wel trouwe klant bij Belgacom (sorry bij Proximus) reeds 30 jaar.
Als allrounder zijn mijn interesses heel uiteenlopend en hoop hier mijn draai te vinden tussen jullie.

Saluutjes,
Michel 🙂