Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 December 2015
  • 72 reacties
  • 9397 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

72 reacties

Hoi allemaal! Ik ben Arn, student New Media and Communication Technology aan de Howest in Kortrijk. In mijn vrije tijd hou ik me bezig met programmeren (.NET), lockpicking en af en toe wat gamen. Daarnaast zal ik proberen om hier wat reviews te brengen over smartphones en dergelijke
Badge +1
Hallo, ik ben Caroline. Ik ben al een ganse tijd huisvrouw. Dat wil echter niet zeggen dat ik tijd te veel heb 😛. Ik ben secretaris bij onze Rode Kruis-afdeling.
Ik heb veel interesse in wat men de 'exacte wetenschappen' noemt.
Ik zit op Facebook en Twitter.
Mijn voornaamste hobby's zijn lezen, reizen, (in de natuur) wandelen en mij op de computer bezighouden.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo ik ben Tim.

Ik ben er bijna 34, al 11 jaar samenwonend met mijn vriendin en heb 2 kinderen. Door de week werk ik als zelfstandige als hoofd van een machineafdeling in een bedrijf dat verpakkingen en verpakkingsmachines maakt.
Van opleiding ben ik industrieel ingenieur automatisering, en heb een hele sterke interesse in exacte wetenschappen en computerwetenschappen, techniek en talen.
Ik ben hier vooral om mijn beklag te uiten over het feit dat wij al jarenlang gediscrimineerd worden door Proximus. Wij wachten namelijk al meer dan 10jaar op de omschakeling van ADSL naar VDSL(2).