Het grote "Hallo, ik ben..." onderwerp

  • 21 December 2015
  • 72 reacties
  • 9397 Bekeken


Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

72 reacties

Hoi allemaal! Ik ben Arn, student New Media and Communication Technology aan de Howest in Kortrijk. In mijn vrije tijd hou ik me bezig met programmeren (.NET), lockpicking en af en toe wat gamen. Daarnaast zal ik proberen om hier wat reviews te brengen over smartphones en dergelijke
Badge +1
Hallo, ik ben Caroline. Ik ben al een ganse tijd huisvrouw. Dat wil echter niet zeggen dat ik tijd te veel heb 😛. Ik ben secretaris bij onze Rode Kruis-afdeling.
Ik heb veel interesse in wat men de 'exacte wetenschappen' noemt.
Ik zit op Facebook en Twitter.
Mijn voornaamste hobby's zijn lezen, reizen, (in de natuur) wandelen en mij op de computer bezighouden.
Reputatie 5
Badge +1
Hallo ik ben Tim.

Ik ben er bijna 34, al 11 jaar samenwonend met mijn vriendin en heb 2 kinderen. Door de week werk ik als zelfstandige als hoofd van een machineafdeling in een bedrijf dat verpakkingen en verpakkingsmachines maakt.
Van opleiding ben ik industrieel ingenieur automatisering, en heb een hele sterke interesse in exacte wetenschappen en computerwetenschappen, techniek en talen.
Ik ben hier vooral om mijn beklag te uiten over het feit dat wij al jarenlang gediscrimineerd worden door Proximus. Wij wachten namelijk al meer dan 10jaar op de omschakeling van ADSL naar VDSL(2).
Hoewel dit voor de meesten van jullie al jarenlang een 'vanzelfsprekendheid' geworden is, zijn wij dus de slachtoffers die door Proximus als straatvuil behandeld worden door ons in een hoekje te duwen, uit te melken en te bespuwen als we durven vragen wanneer VDSL beschikbaar zou worden. Wij betalen al jarenlang hetzelfde bedrag als diegenen die wel al over VDSL beschikken, maar een datum geven waarop ook wij (uiteindelijk) aan hogere snelheden dan 700kb/sec kunnen surfen, 1 HD of meer dan 1 SD-kanaal kunnen bekijken - kortom waarop deze jarenlange discriminatie stopt - komt er blijkbaar niet van.
Daarom en daartegen protesteer ik hier, over het ganse internet en wanneer ik de kans maar krijg door de meest negatieve commentaren met betrekking tot Proximus te schrijven en ook zoveel mogelijk andere mensen & collega's te laten weten hoe Proximus ons en andere ADSL-klanten als stront behandeld, tot het moment dat ze beslissen om ons toch naar VDSL om te schakelen. Gewoon omdat ik ze op de lange termijn op deze manier onrechtstreeks minstens evenveel schade wil toebrengen als dat onze investering hen zogezegd 'te veel' zou kosten..
Reputatie 5
Badge +1
Ja, juist daarom, Je "verlaat" PX niet maar de geldelijke bluts + buil is een stuk minder ...:-D

Dan moet je hierboven nog eens goed "IK BEN HIER vooral OM..." lezen.

1. Het is niet omdat ik verander dat de discriminatie stopt.
2. Ook bij Scarlet wordt op deze manier gediscrimineerd.
3. Scarlet = Proximus

Het geld op zich is gelukkig nog het minste van mijn zorgen. Vroegen ze mij €200/maand voor 50/5, ik zou ze wellicht zelfs betalen.
Reputatie 5
Badge +1
TV Vlaanderen Digitaal ...;)

Het valt mij op dat u mij viseert en daar hou ik niet zo van. Verder staat er nooit relevante of helpende informatie in uw antwoorden, en het antwoord in bovenstaande post is zelfs ronduit 'dom' te noemen en zegt voor mij al veel over het niveau waarover u beschikt, wat u hier overal ten spijt ook mag beweren. TV Vlaanderen biedt net als Scarlet en andere 'alternatieve' operatoren internet via het telefoonnetwerk beheerd door...... Proximus. Zoek het zelf maar op in al uw kennis want ik ga voorts geen tijd meer steken in het beantwoorden van dergelijk lucullisch allotria dat uit uw mond blijft komen. 'n goeienacht en 'n leuk leven
Hallo

Ik ben jonathan en altijd up to date wat ict betreft. Zelf studeerde ik informaticabeheer. IK werk in de veiligheidssector. Mijn vrouw noemt me haar nerd.
Ik vind dat proximus heel goed haar werk doet op vlak van telecomunnicatie internet en tv.
Reputatie 3
Badge
Hallo!
Ik ben Kristof & ik werk ook bij Proximus waar ik deel uitmaak van het MyProximus team.
Veel plezier op dit forum!
Reputatie 3
TIP: deze kan je ook krijgen aan huis indien je dit wenst, surf naar https://proximus.be/happyhouse
Omdat we hier op een forum allemaal tijd met elkaar doorbrengen, leek het me wel leuk om een topic te hebben waar we onszelf, geheel vrijblijvend, aan elkaar kunnen voorstellen.
Kortom, laat hier even weten wie je bent, waarom je hier bent & wat jou interesseert! Ik ben in elk geval benieuwd

Ik ben Marie-Jeanne, nickname klosje.
ik ben oud medewerker van Belgacom, ik heb (te) veel hobby's zoals wandelen, reizen, kantklossen, ik werk veel met de pc omdat ik met Poser en Daz poppetjes maak om er dan met paint shop pro mooie kaartjes van te maken.
Ik heb een iPad en nu heb ik mij ook een Huawei Nexus P6 gekocht omdat ik leergierig ben naar al de mogelijkheden met de nieuwe technologie van de smartphone, kortom ik wil met de tijd meegaan al gaat dat niet zo vlot meer als wanneer je een puber bent.
Met vriendelijke groeten,
Marie-Jeanne
Hallo, ik ben Michael en ben al jaren klant bij proximus, ook via mij ouders. Nog maar heel weinig problemen gehad en alles is heel duidelijk.
Ik kijk thuis tv via het draadloze systeem en werkt heel goed!
Ook de app is een ware zegen!
Ik hou me graag op de hoogte van de nieuwigheden van de verschillende app's en online.
Hallo
Ik ben Michiel,

Ik heb een vraagje ivm het verhoogd aantal megabytes in je mobiele data pakket. Door het wegvallen van de roamingkosten is de totale kost iets verhoogd op de rekening, zijn de wijzigingen al effectief doorgevoerd ivm een verhoogd datavermogen voor de consument of klopt dit niet?
Hallo, ik ben Tlingit. Ik heb vooral graag dat de dingen werken en wanneer dit het niet doet probeer ik alles uit te vissen tot het wel terug werkt. Via dit forum hoop ik terug wat bij te leren om ervoor te zorgen dat al onze Proximus toepassingen goed werken.
Eigenlijk kort door de bocht, zou Proximus er voor moeten kunnen zorgen dat hun dingen altijd goed werken 😉
Ik hoop het inderdaad ook voor u, heb je ook al een privébericht gestuurd
Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende ⏩link,
je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op Verstuur= verzenden.
Reputatie 7
Badge +6
Welgekomen Yvan! Niet twijfelen en stel je vraag maar via een nieuw topic. We helpen je hier graag verder. 🙂
Hallo , ik ben Peter en hoop langs deze weg de problemen die ik ondervind met mijn proximus abbo op te lossen .
Dat is inderdaad de bedoeling van dit forum en hopelijk heb je het niet (veel) nodig 😉
De proximus medewerkers doen in ieder geval ook altijd hun best om de problemen op te lossen.
Mvg, Martin.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo Chris, is het ondertussen opgelost? Ben je ondertussen op het locale netwerk? Zoniet, kan je ons via een privébericht jouw gsmnummer doorsturen? Dan bekijken we het even voor jou. Groetjes, Aziz

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende : https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.
Goeiemorgen allen,
Ik ben Manuel, Proximus-medewerker. M'n interesses zijn nieuwe diensten uitwerken in "co-creatie" met klanten, new media. In de vrije tijd: muziek (drums), theater, knutselen/verbouwen en 3 kinderen entertainen.
Mijn laatste werk: een interessant proefproject over een nieuwe helpdesk. Daarin begeleiden we klanten zo snel mogelijk naar een oplossing, op basis van wat we over hen weten in onze gegevens. Deze helpdesk heet nu 'Helpimus' en is actief op laptop/PC voor Chrome, Safari en Opera ("webkit").
Je vindt 'm op https://proximus.mushyminds.com/
P.S. We zoeken momenteel trouwens testers, dus neem gerust 10 minuten om erdoor te lopen en aansluitend de 4 vragen te beantwoorden. Mogelijk contacteer ik een aantal van jullie hiervoor. Groeten, Manu

Hallo Iedereen,

Ik ben Jenthe; 32 jaar. 2 kindjes. Ik ben helpdesk medewerker bij Colruyt. 

Als hobby’s: lange afstands wandelingen, zwemmen, programeren en netwerken

 

grtz

Hallo ik ben Herman,opvallend veel medewerkers van Proximus hier veeg die weg en er blijven niet zoveel reactie's over.Mais bon,ik zou heel graag terug naar YouTube muziek kunnen luisteren op mijn TV,
nu maak je ons (mij ☺️) welke problemen gaan er zich dan op de v6 voordoen.
Ach ok Charlotte.D
ik dacht dat er nog een nieuw probleem met de V6 opgedoken was, gelukkig is het niet zo ☺️
Bedankt voor de feedback.
Merci Charlotte,het regent hier opeens pijpestelen,kan ook niet anders eeh heb een gat in de lucht gesprongen!😅
M'n naam is Kris, m'n nickname Racingboy sleur ik al een hele tijd mee. Je kan me op sociale media vinden met de nickname Krisvv. Op snapchat was ik te laat en staat er een streepje tussen (kris_vv).
Werken doe ik bij Proximus maar heb op professioneel vlak niets te maken met dit forum. Ik ben administratief contactpersoon voor businessklanten waar ik insta voor allerhande administratieve vragen en opvolging van bestellingen.
Vrije tijd besteed ik aan sociale media en alles wat met mobiele technologie te maken heeft met een lichte voorkeur voor het merk met het appeltje. Je kan me ook vaak in de bioscoop vinden of gewoon thuis in de zetel terwijl Netflix afspeelt.