Beantwoord
GSM besteld en betaald. Bestelling hangt al 3 dagen vast en niemand kan me zeggen waarom
Zondag heb ik een nieuwe smartphone besteld via jullie website, website zei levering maandag. Maandag bel ik naar helpdesk, eerste persoon wist van niets, vond bestelling niet terug. Heb terug gebeld, iemand anders aan de lijn gehad, die zag de bestelling wel. En zei dat het maandag verzonden was, levering dinsdag.
Dinsdag uiteraard bel ik terug, eerste persoon weer wist van toeten noch blazen. Opnieuw gebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen, deze persoon vond weer wél mijn bestelling terug, maar zegt nu dat het de bestelling vast hangt in het systeem.
Iemand zou mij contacteren om een oplossing te vinden. Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand mij gecontacteerd. De referentie van het dossier is 35228279.
Kan er iemand mij eindelijk contacteren en dit uitklaren dat ik de GSM morgen krijg. Vrijdag werk ik op een andere locatie en kan ik hem niet in ontvangst nemen, dus dan zijn we door dit geklungel al een week verder. Annuleer het gewoon anders, dan zal ik het wel zelf ergens gaan halen.
Doe gewoon "iets" aub!
Groeten,
Yannick
Dinsdag uiteraard bel ik terug, eerste persoon weer wist van toeten noch blazen. Opnieuw gebeld om iemand anders aan de lijn te krijgen, deze persoon vond weer wél mijn bestelling terug, maar zegt nu dat het de bestelling vast hangt in het systeem.
Iemand zou mij contacteren om een oplossing te vinden. Dus tot nu toe heeft nog steeds niemand mij gecontacteerd. De referentie van het dossier is 35228279.
Kan er iemand mij eindelijk contacteren en dit uitklaren dat ik de GSM morgen krijg. Vrijdag werk ik op een andere locatie en kan ik hem niet in ontvangst nemen, dus dan zijn we door dit geklungel al een week verder. Annuleer het gewoon anders, dan zal ik het wel zelf ergens gaan halen.
Doe gewoon "iets" aub!
Groeten,
Yannick
Beste antwoord door yannick86
Laat maar. Ik heb het geannuleerd. Ik zal hem bestellen bij orange met abonnement. Ik ga enkel nog mijn internet verbinding behouden want ik heb geen coax aansluiting.
Bekijk origineelReageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.