Sinds kort hebben we bbox3V+ in de vernieuwe living, die rechtstreeks in de tv-decoder aangesloten is. Onze voormalige wifi-bridge wil ik inzetten als wifi-versterker op 1e verdiep. Ik heb de handleiding gevolgd van de wifi-bridge maar deze wil maar geen connectie maken met de bbox (niet in auto-stand, niet in repeater stand). Ook niet toen ik deze bij wijze van test er naast zette. Wifi-bridge resetten hielp ook niet. Welke opties heb ik nog?
alvast bedankt!
Bladzijde 1 / 1
Ik zou toch ook eens proberen door de bbox te heropstarten (spanning 10 sec wegnemen) of zelf een reset utvoern van de bbox (via reset knopje achteraan een 15 tal seconden indrukken tot je vooraan de controlelampjes ziet uitgaan en dan lossen)
NB: Een tijdje geleden heeft hier ook al iemand met een dergelijk probleem afgekomen en heeft de bridge moeten vervangen.
Opmerking: proximus team komt pas morgen terug langs op het forum wel de helpdesk kun je eventueel raadplegen tot 24u op gratis nummer 080022800
NB: Een tijdje geleden heeft hier ook al iemand met een dergelijk probleem afgekomen en heeft de bridge moeten vervangen.
Opmerking: proximus team komt pas morgen terug langs op het forum wel de helpdesk kun je eventueel raadplegen tot 24u op gratis nummer 080022800
Dag Martin, de suggesties hebben niet gewerkt. Nog opties?
ik denk dat het best is dat er eens iemand van proximus zelf kan kijken of ze connectie zien tot aan je wifi bridge en mss moet die wel, vervangen worden maar hoe dit juist moet gebeuren kunnen zij beter in detail uitleggen. indie ze niet moesten reageren kun je ook proberen om hen een Privébericht te sturen (klik hier) met eventueel de link naar je post hier, namelijk :
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-connectie-tussen-wifi-bridge-en-bbox3v-46564
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/geen-connectie-tussen-wifi-bridge-en-bbox3v-46564
hi
Kan je ons via prive je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit voor je bekijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kan je ons via prive je klantennr of lijnnr doorgeven ?
dan kunnen we dit voor je bekijken
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.