Beste, sinds een jaar(10/01/'17) in gebruik. Met vallen en opstaan valt het al bij al mee. Helaas ondervindt ik dat de laatste tijd(sinds 1 maand) mijn downloadsnelheid plots van rond de 80mbits/s(wat 110mbits moet zijn) verlaagd naar 0.7-1,2mbits/s. Dit voor heel de dag. Dit wekt frustraties en onzekerheden. Ik begrijp dat het 'nieuw' is maar als men er bedragen voor vraagt men dan wel moet komen met garanties. Ik stel voor om de nieuwe glasvezelklanten hieromtrent te informeren en eventueel een 'wifi extender' gratis ter beschikking te stellen op zijn minst. Dank u. B.E.
Bladzijde 1 / 1
het is alleen via wifi dat je lage snelheden bereikt veronderstel ik en niet over utp kabel verbonden met de bbox. Je kunt eventueel de bbox eens heropstarten door zijn spanning even te onderbreken of je kunt ook een reset doen
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
zie ook >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
NB: zo'n problemen hebben niks met fiber te maken tenzij je ook problemen zou hebben als je met utp verbonden bent met de bbox.
>
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mdm_reset_adv/particulieren/support/internet/internet-thuis/geavanceerde-instellingen/de-standaardinstellingen-van-het-wifi-netwerk-herstellen.html
zie ook >
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_wifi_trouble/particulieren/support/internet/internet-thuis/wifi-netwerk/9-tips-om-uw-wifi-te-verbeteren.html
NB: zo'n problemen hebben niks met fiber te maken tenzij je ook problemen zou hebben als je met utp verbonden bent met de bbox.
Ik meet met utp aansluiting iets beter signaalkwaliteit (3.07mb/s). Dit is zeker niet wat men mag verwachten. Er is iets mis met mijn glasvezellijn vermoed ik. Hard en soft reset heb ik al geprobeerd. Alvast bedankt voor je reactie..
Als je de glasvezel modem ook al eens heropgestart (c) hebt kun je inderdaad niet veel meer zelf proberen en zal het verder moeten opgevolgd worden door iemand van Proximus.
Moest er hier op de lange duur geen reactie komen van hen dan stuur best ook nog eens een Privébericht sturen (klik hier) waar je ook de link naar je post hier kunt meesturen, namelijk:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/fiber-glasvezel-ervaringen-46510
Moest er hier op de lange duur geen reactie komen van hen dan stuur best ook nog eens een Privébericht sturen (klik hier) waar je ook de link naar je post hier kunt meesturen, namelijk:
>
https://nl.forum.proximus.be/internet-10/fiber-glasvezel-ervaringen-46510
Bezorg je ons inderdaad via privébericht even het lijnnummer waarop dit zich juist voordoet?
Sinds 31/12/18 rond 9u00 een storing op het glasvezel netwerk van Proximus. Geen signaal meer. Rond 10u00 reeds gebeld, men ging nog terugbellen met meer nieuws wat er aan de hand was, of eventueel een oplossing aanreiken. Echter niemand gehoord tot nu toe, en de feestdagen op analoge wijze doorgebracht. Nog steeds geen internet/tv ondanks dat ik al 15 jaar Office&Go services betaal! We wachten verder af (en stellen een dossier op) nu 02/01/2019 18u00...
Lijnnummer 038442896
Er is een afspraak met een technicus voorzien op 03/01/2019 tussen 10 en 12u30.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.