Op 2 november kreeg ik een offerte van Proximus om mijn Internet Maxi te upgraden naar Familus. Familus was 67 euro en tussenkomst werkgever is 48,20 dus met een opleg van 18,80 euro.
Sindsdien lijkt de administratie een grote chaos van dubbele facturatie, verkeerde facturatie, kortingen wel en dan weer niet toegepast... sinds november heb ik ondertussen 258,85 euro betaald bovenop de tussenkomst werkgever, terwijl ik slechts 112,8 had moeten betalen. Telkens opnieuw kom ik in contact met iemand die niets kan ondernemen, maar het telkens doorgeeft aan de facturatiedienst.
Ik heb al een keer gedreigd met alles op te zeggen, maar ik vrees dat ik dit gewoon moet doen. Ik ben wel bijzonder teleurgesteld hoe slecht je als bedrijf kan georganiseerd zijn.
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.