Beste , mijn dochter heeft een Epic stories abonnement. Zij gebruikt enkel de Free App data. In het begin ging dit allemaal goed. De laatste tijd merken we echter dat haar verbruik regelmatig van haar 3Gb verbruik afgaat. Voor deze maand heeft ze nog 10 Gb van de 20Gb over en toch gaat het van de 3Gb mobiel af, waardoor er al een extra kost is van €20. In het begin dachten we dat ze apps gebruikte die niet in de free apps zaten, maar ze zit enkel op instagram, snapchat en whatsapp. Ze controleert haar verbruik dagelijks. Iemand een idee waar dit probleem zit.
Voorts wil ik ook nog even aanhalen dat door werken aan de straat wij een hele week zonder TV , internet en telefoon gezeten hebben, waardoor ik genoodzaakt was om mobiele data bij te kopen om van thuis uit te kunnen werken, na telefonisch contact met proximus kreeg ik iemand aan de lijn die gebrekkig nederlands sprak en niet veel voor mij kon doen als enkel die week te compenseren en niet de extra data pakketen die ik heb moeten bijkopen, ging over €20.
Alvast bedankt voor de reacties .
Reageer
Rich Text Editor, editor1
Editor toolbars
Press ALT 0 for help
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.