Eindejaarsactie 2019

  • 7 November 2019
  • 15 reacties
  • 962 Bekeken

  • Rising star
  • 10 reacties

Hallo,

 

Is er dit jaar opnieuw een eindejaarsactie op komst zoals verleden jaar waar nieuwe klanten een nieuwe TV, PS4 pro of Sonos One speaker krijgen als welkomgeschenk?

 

 


15 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Of 2€ maandelijkse korting voor vaste klanten?

O wacht, 't is 2€ duurder voor trouwe klanten. 

Reputatie 7
Badge +3

@Sunz Vanaf 12 november gaan de eindejaarsacties van start gaan.U kan dan best eens terug contact met ons opnemen zodat we u kunnen informeren wat deze juist gaan inhouden.Groetjes,Joel

Reputatie 2

Kan je als vaste klant ook deelnemen aan deze actie?

Vind het wel straf dat ze 69/maand laten zien terwijl het binnen enkele weken al gaat stijgen.

Reputatie 7
Badge +3

@Macast84 Vaste klanten kunnen ook deelnemen aan de actie.Men moet altijd de prijs van het ogenblik tonen.Groetjes,Joel

Reputatie 2

@Joel M Hoe kan je dan als vaste klant hieraan deelnemen?

Reputatie 7
Badge +3

@Macast84 voorwaarden zijn wel dat je als bestaande klant ook gelijk de nieuwe klanten geen internetabonnement actief hebt en ééntje neemt in een Tuttimus, Epic Combo Full of Bizz All-.in.

Aanvraag kan dan via de 0800 22800 of via een verkooppunt van Proximus.

Zie info en voorwaarden Proximus site:

https://www.proximus.be/nl/id_cr_tuttimus_pack/particulieren/producten/packs/tuttimus.html?rid=tb_p_tuttimus_eoy_121119

Van 12/11 t.e.m. 02/02/2020, voor elke nieuwe internetabonnee die voor Tuttimus, Epic Combo Full of Bizz All-in kiest. Contract van onbepaalde duur. Bij beëindiging binnen de 24 maanden is een restwaarde verschuldigd voor het toestel overeenkomstig de aflossingstabel in het contract. Zolang de voorraad strekt. Niet compatibel met andere promoties, uitgezonderd de gecombineerde aanbieding van een smartphone, gsm-abonnement en DataPhone-optie. Betaling abonnement via domiciliëring. Betaling toestel met bankkaart. Proximus behoudt zich het recht voor de actie te verlengen

Groetjes,Joel

Reputatie 2

Ja ik heb al een Tuttimus, daarom dat ik deze vraag stelde.

‘t is zoals in Slisse & Cesar  waar het antwoord was  “als je het weet waarom vraag je het dan”

😄

Reputatie 2

Ja ik had gedacht dat Joel m mijn profiel had gezien en zag dat ik al een pack had. Het leek of ik toch nog kon deelnemen aan de actie. Jammer dat trouwe klanten weer uit de boot vallen. 

Reputatie 6
Badge +2

Voor de trouwe klanten is er

- een prijsverhoging voor sommige diensten

- het afschaffen van de punten en vervangen door een tombola

- het verplichtend abonnement op buitenlands voetbal indien je binnenlands voetbal wil behouden uiteraard met prijsverhoging

Ik ga weer op zoek naar manieren om mijn maandelijkse kosten onder 100 euro te houden. Twee jaar geleden heb ik mijn gsm smart15 opgezegd en vervangen door een prepaid van orange. Nu denk ik aan de huur opzeggen van de decoder, of het voetbalabonnement opzeggen of overstappen naar scarlet.

Sorry voor de goede proximusmedewerkers en ik denk een beetje aan hen die moeten mee afslanken.

Reputatie 6
Badge +3

Helemaal correct Cvanloon. 

Jammer voor de werknemers van proximus.

Maar strategie van proximus is totaal verkeerd op lange termijn. 

Reputatie 6
Badge +2

Klopt, eigenlijk beschouw ik dat allemaal een beetje als een verborgen belastingsverhoging.

Ik heb een buurman van in de tachtig tegen wie ik het verhaal gedaan heb van wat hij bij proximus vooral over zijn voetbalabonnement mag verwachten. Die man viel van zijn stoel he. Totaal niet op de hoogte. 

Ik heb een paar jaar geleden als vaste klant (internet - TV - huisteloon) een extra gsm abonnement erbij genomen en zo had ik kunnen genieten van de welkomst geschenk. Kan ik nu terug deelnemen als ik nog een gsm abonnement erbij neem?

Ter info: Proximus medewerker Joel M heeft het volgende geantwoord aan 

@Macast84 voorwaarden zijn wel dat je als bestaande klant ook, gelijk de nieuwe klanten, geen internetabonnement actief hebt en ééntje neemt in een Tuttimus, Epic Combo Full of Bizz All-.in.

zie originele post >  klik hier 

NB: Proximus forum medewerkers komen pas maandag terug langs op het forum hier.

Oké, dat was een paar geleden dus niet het geval 

Reageer