Ik krijg onderstaande melding via my proximus
Beste klant,
Een van uw producten is verouderd en wordt daarom niet langer ondersteund in MyProximus. U kunt dit product nog gewoon blijven gebruiken, maar u kunt de opties hier niet meer zelf aanpassen. Ga naar www.proximus.be om een product te kiezen uit ons nieuw aanbod of bel ons op 0800 22 800. PS Voor uw andere producten verandert er niets!
Ik kan niet van de producten zien, ook het verbruik niet!!!!!!! Dit is al maanden zo! Gebeld naar 0800/22800 en daar ziet men niets verkeerd!!
Ook de app op gsm werkt niet meer
Graag eindelijk eens een oplossing!?
Iemand?
mvg,
Geert B
Bladzijde 1 / 1
je vraag (4 dagen geleden) werd ook niet beantwoord zie ik
hier >
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/verouderd-product-46941/index1.html
best ook eens een Privébericht sturen (klik hier)
hier >
https://nl.forum.proximus.be/myproximus-app-web-16/verouderd-product-46941/index1.html
best ook eens een Privébericht sturen (klik hier)
Dag Geert,
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook misschien de login die je gebruikt voor My Proximus.
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Kan je mij via Het Proximus Team klantgegevens bezorgen? (telefoonnr, klantnr, contactnr)
Ook misschien de login die je gebruikt voor My Proximus.
Dan kijken we alles voor je na.
Mvg, Koen
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.