Beantwoord

draadloos opladen iphone 8

  • 9 September 2019
  • 37 reacties
  • 571 Bekeken


Toon eerste bericht

37 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Heb bij de Proximus shop de oplader gekozen die 49,99€ koste en de verkoper me aanwees !
er was ene van 39,99€ en ene van 49,99€ die waren zei hij bijna identiek maar die duurdere laadde pak sneller batterij op dus koos ik deze laatste maar ben terug naar mijn ophone
laden met kabel gegaan want meestal laad tot 30% a 40% en gedaan dus je neemt je iPhone om deur uit te gaan en merkt is plat of zo goed als plat dus weggaan zonder phone dan maar !
zoiers gebeurt nooit als met de kabel laad !
nee deze toont niets van hoelang zou duren eer opgeladen zou zijn !
merk ook dat hoesje zowiezo altijd eraf moet halen om erop te zetten maar zelfs dan geeft dat ding niet altijd contact met iPhone 8 !
gebeurt vaak dat vaker erop plaatsen moet eer batterij begint laden en dan nog stopt dan plots !
ik ben dan slapen dus ik merk smorgens pas dat phone niet geladen heeft , dat ding stopte bij soms als batterij 5 % of 10 of 30 of 40 tcha varieert dit

vraag af wat gaat Proximus shop hieraan doen ? Als erop zetten en ding begint laden is klaar voor hun ! Om bewijzen wat ik meemaak moeten ze al vaker mijn phone op deze aankoop gaan laden !

is dat voucher had want anders zou ik nooit kiezen om iets in Proximus shop te kopen

alles heel duur ! Weinig keus want hebben bijna niets daar !
al ik vroeg verkochten ze niet en dit was enige ze hadden en blijkbaar bied Apple geen draadloze oplader ?
Vind dit moeilijk geloven
heb je soms een kennis waarvan je een draadloze lader even moogt proberen dan zou je ook zo kunnen vaststellen of het aan de lader of aan het laadsysteem van je iPhone ligt
Reputatie 3
Badge +1
Nee Martin helaas geen kennis die draadloos oplaad
Reputatie 3
Badge +1

Reputatie 3
Badge +1
Deze kocht ik dus
Reputatie 3
Badge +1
Dag maria_074,
Om het verlies van je voucher te compenseren heb ik een korting geactiveerd op je gsm-abonnement. Je krijgt hiervan een bevestiging via e-mail.
Groetjes,
Antonella

Bedankt Antonella en vanaf wanneer start deze korting van 5€ gedurende één jaar dan te lopen
?
Reputatie 3
Badge +1
ik vroeg voor origineel draadloze oplader van Apple maar verkoper zei Apple heeft zoiets niet , is dat echt zo ?
Reputatie 3
Badge +1
Mijn iPhone 8 kocht ik 19dec 2018 , battery js niet denderend want die geeft al 91%
mijn iPhone 6 stond op 89% na 3jaar gebruik !

vraag af of dit normaal is bij iPhone 8 ?

ivm opladen met kabel laad iPhone 8 heel goed en is ook snel opgeladen
Reputatie 3
Badge +1
Dank u Martin en wacht rustig volgend week af dat Proximus antwoord erop , had factuur van 1-9-2019-30-9-2019 en daar is geen korting te zien maar had wel een sms 17 sept waar stond dit was geactiveerd en omdat dit nergens staat op fact sept dacht zal eens ernaar vragen :)
gewoon om weten
Reputatie 3
Badge +1
Wat nog altijd niet werd uitgelegd ook al vroeg ik dit op de chat is wat is opgezegd ?
ze gingen er losjes overheen zeggen das gewoon standaard en eigenlijk niets opgezegd maar ja vind wel raar als ze dit schrijven en ik het niet weet !
dan is iets geactiveerd en dat zal zijn de 5€ gedurende 1 jaar
maar iets is opgezegd en vraag af wat is opgezegd ?

de sms op 17sept 2019 is

Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd geactiveerd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: ******** Proximus info: Beste klant, je Proximus product werd opgezegd. Je gsm-nummer waarvoor de wijziging werd uitgevoerd: *********

misschiens kan Proximus maandag dit uitleggen , weet gewoon graag waarover juist gaat das al 😉
Reputatie 3
Badge +1
Martin even andere vraagje hoe vind ik mijn eigen oude berichten hier terug ? Heb problemen met mijn WiFi printer de hp deskjet 3720
eigen paswoord die ik doorgaans zet is Foutief ! Paswoord wifi zegt ook foutief dus kan er niet meer in om iets printen en bij oud bericht had je goei uitleg gegeven toen daarmee zoek ik dat bericht terug
> Klik hier

Reageer