Skip to main content

Hallo @CharlotteD,

Ik heb mij over een paar weken een oled 4K TV aangeschaft en om eens uit te testen wie de beste beeldkwaliteit heeft, heb ik mij ook een abonnement bij Telenet aangeschaft.

En ik moet toegeven dat Telenet toch beter is dan Proximus. Telenet levert wel een 4K decoder, terwijl mijn Proximus decoder een V6 decoder is. Dus ik bel met Proximus, verleden vrijdag, en de operator meld mij :”Geen probleem, wij sturen U een V7 decoder !”.

Daar ik vandaag, maandag, nog steeds geen enkel verzendingsmailtje zie van Proximus of Bpost, bel ik toch efkens terug met Proximus, krijg ik een andere operator aan de lijn en die meld mij : 

“De V7 is nog niet beschikbaar en als U 4K wilt kijken zult U moeten overstappen naar Telenet !”

Na 30 jaar klant bij Proximus ben ik toch een beetje van mijn melk.

 

Mvgr.

Greta Mondelaers

Klantnr 659874

 

 

De V6 decoder is een 4K decoder net als de V7 maar deze laatste wordt nog uitgetest en niet voor iedereen beschikbaar.

Maar wanneer er veel zenders in 4K zullen komen is natuurlijk een andere vraag.


Dag Greta,

 

Bedankt voor je berichtje. Het verbaasde me te lezen dat er een V7 decoder zou worden opgestuurd. Deze decoder is momenteel in 2e testfase. Dus deze worden nog niet gecommercialiseerd. 
Om gebruik te kunnen maken van de V7 vrees ik dat je (net zoals vele geinteresseerden) nog even zal moeten wachten. 
Als deze gelanceerd wordt, dan zal ik dit ook onmiddellijk op het forum vermelden. 


Als ik de decoder v7 reset, vraagt hij nog steeds men lijnnr niet? Waardoor ik niet al men opnames krijg. Heb een verkeerd lijnnr ingeven. Hoe los ik dit op ?