Skip to main content
Ik heb reeds 2 herinneringen gekregen ondanks dat ik de emails heb beantwoord.



" Beste klant,

Ondanks onze vorige herinneringen stellen we vast dat het Proximus-materiaal nog altijd niet is ingeleverd.

Om je dossier definitief af te sluiten, is het noodzakelijk dat je het materiaal naar een bpost-punt terugbrengt, zoals meegedeeld in onze e-mail/brief van 03/09/2019.

Het volgende materiaal ontbreekt: Decoder.

Als je het terugbrengt vóór 27/09/2019, wordt geen vergoeding van 149 EUR aangerekend.

Als je geen retourstickers meer hebt, bel 0800 22 800 of geef de toestellen af in een Proximus Center.

Als je het materiaal ondertussen hebt teruggegeven, hoef je geen rekening te houden met deze brief

Je klantnummer is 61xxxxxxx.

Met vriendelijke groeten,



Het Proximus-team"





Ik heb de email beantwoord en toch krijg ik er nu nog een.

Bij de email zat ook een foto van mijn kasticket dat ik gekregen heb in het postkantoor.



Hoe komt dit en wat moet ik hier nu mee doen?



Ik zie dat dit inderdaad niet correct geregistreerd was.

Nu heb ik de correctie aangemaakt in het systeem.

Alvast de excuses.

Mvg, Koen
Dank u wel!

Reageer