Skip to main content
Vraag

De standaardgateway is niet beschikbaar

  • 5 juli 2019
  • 1 reactie
  • 1676 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1
Hoe kom dat mijn internet plots weg valt en pas opgelost met de probleem oplosser. Dit gebeurd geregeld.
This topic has been closed for comments

1 reactie

Martin
  • 33560 reacties
  • 5 juli 2019
heb je de bbox al eens herstart of gereset en is het dan nog het geval.
Had je dit ook voor als je rechtstreeks verbonden was met je laptop/pc met een utp kabel aan de bbox
Ik geef je dit nog als bijkomende info mee
Geen internet wel wifi verbinding?
Er kan wel verbinding gemaakt worden met Wi-Fi maar heb geen internet,
dit probleem is alleen op mijn pc bij gsm en andere pc's werkt Wi-Fi goed.

Volg deze stappen eens:
Waarom kan ik niet online gaan >
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/17220/windows-10-why-cant-i-get-online
vervolgens: Problemen met netwerkverbindingen in Windows 10 oplossen >
https://support.microsoft.com/nl-nl/help/10741/windows-10-fix-network-connection-issues
In het tweede artikel staan de stappen voor het updaten van het stuurprogramma van de netwerkadapter.

PS: proximus medewerkers komen pas maandag hier op het forum terug langs.