Beste antwoord door ronnydb
Bekijk origineelCloud niet toegankelijk
de site van cloud is niet toegankelijk. met om het even welke browser. En proximus vind blijkbaar geen oplossing
This topic has been closed for comments
https://www.proximuscloud.be/web/app/ac682b47522246ff888738ce6dc51408/vault.
wie krijgt deze melding ook??
wie krijgt deze melding ook??
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.
Edit: als ik u bovenstaande link kopieer in mijn browser en dan will inloggen krijg ik dan wel de melding dat er iets verkeerd gelopen is en kan ik niet inloggen.
Edit: als ik u bovenstaande link kopieer in mijn browser en dan will inloggen krijg ik dan wel de melding dat er iets verkeerd gelopen is en kan ik niet inloggen.
tof, maar niemand bij proximus kan blijkbaar mijn probleem oplossen. heb al reset wachtwoord en dergelijke gedaan .het spookt bij CLOUD
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing. zie ook topic:
edit: link aangepast https://nl.forum.proximus.be/internet-10/problemen-met-cloud-46750
edit: link aangepast https://nl.forum.proximus.be/internet-10/problemen-met-cloud-46750
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.