Skip to main content
de site van cloud is niet toegankelijk. met om het even welke browser. En proximus vind blijkbaar geen oplossing
https://www.proximuscloud.be/web/app/ac682b47522246ff888738ce6dc51408/vault.

wie krijgt deze melding ook??
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.



Edit: als ik u bovenstaande link kopieer in mijn browser en dan will inloggen krijg ik dan wel de melding dat er iets verkeerd gelopen is en kan ik niet inloggen.
ik krijg die ook maar na inloggen werkt alles normaal bij mij.

tof, maar niemand bij proximus kan blijkbaar mijn probleem oplossen. heb al reset wachtwoord en dergelijke gedaan .het spookt bij CLOUD
Er is inderdaad een storing op het Proximus cloud platform voor sommige gebruikers. Niet alle gebruikers zijn betrokken. De betrokken diensten zijn op de hoogte en werken zo snel mogelijk aan een oplossing. zie ook topic:



edit: link aangepast https://nl.forum.proximus.be/internet-10/problemen-met-cloud-46750
en bij deze ======== alles werk terug

thanks proximus
We hebben inderdaad bevestiging gekregen dat het probleem met Proximus Cloud is opgelost! 🙂